Inlägg från: sommarbebis 2010 |Visa alla inlägg
  • sommarbebis 2010

Missed abort

Xperia skrev 2010-11-13 14:48:42 följande:
    Hey vännen,
    Förstår att det känns tuft, men den här gången måste det och ska det gå vägen!
    Har precis påbörjat första IVF-försöket och om allt vill sig väl blir det äggplock v 49 :)

Håller tummarna för er!

kramar!
    Spännande! Det är ju inte alls långt kvar, så då kanske ni är gravida innan årets slut om allt går som det ska Hjärta

Håller tummar å tår allt vad jag bara kan!
  • sommarbebis 2010
    Tant Pruselius skrev 2010-11-14 12:40:33 följande:
    Grattis Sommarbebis 2010 tillPlus!!!Hjärta
    Tack! Har dock fått för mig nu att jag är skengravid, men längtar till VUL 2/12 då vet jag hur det ligger till, det känns på nåt sätt för bra för att vara sant..
  • sommarbebis 2010
    airamanna skrev 2010-11-15 07:56:20 följande:
    God morgon ladies!

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro... har BIM idag, tog ett rfsu test imorse, där var ett väldigt svagt streck, som  syntes bäst inte efter 5 min som man ska vänta men efter ca 12-15 minuter, men det syntes... men vågar inte hoppas på något alls... det känns som att det tog för lång tid för det att synas och jag vågar verkligen inte hoppas på något alls.... har bestämt mig för att vänta och se om det kommer någon tant röd under dagen och har hon inte kommit imorgon ska jag testa igen. 

vilka gravtest tycker ni är bäst? funderade på att köpa ett CB...

Kramar 
    Jag testade vad jag tyckte negativt med rfsu dagen innan jag använde cb digital för där står det om du är gravid eller ej så du slipper sitta och tolka streck.
    Håller tummarna för dig!!

Kramar
  • sommarbebis 2010

Du ska se att mensen inte kommer nu på ett X antal månader Jag vill ju att nån mer ska få en Juli-bebis nästa år som jag kan få följa
    Köp ett CB digital och testa med imorgon Hjärta

• sommarbebis 2010

Vad mysigt! Lycka till med husjakten och jag hoppas att det blir ett plus imorgon...

Kramar

• sommarbebis 2010
    mammiz83 skrev 2010-11-15 15:21:25 följande:
    Idag började jag få spottings, vilket brukar betyda att tant röd kommer i all sin prakt inom ett par dagar. Alltså hade vi inte naturen på vår sida den här gången heller....

Men å andra sidan betyder ju det att det snart är dags att börja knapra tabletter inför stundande FET.
    Glad

Jag visste ju att sängkammarförsöket egentligen var ett long shot med pluttesmå odds, men man kan ju inte låta bli att hoppas lite ändå!
    Hoppas på att det int eär tantröd som är på intågande...

Kramar
  • sommarbebis 2010
    mammiz83 skrev 2010-11-15 20:45:41 följande:
    Tack tjejer.
    tyvärr vet jag ganska bombsäkert att det är mensen som är på G, men det känns okej. IVF är ju trots allt vår enda realistiska möjlighet att få biologiska barn, och nu när mensen kommer innebär ju det att vi snart är igång med en ny behandling.
    Man får se det positiva i det lilla.
    Skönt att du tänker så, jag hoppas att allt kommer gå bra med IVF...

Kramar
  • sommarbebis 2010
    airamanna skrev 2010-11-16 08:12:55 följande:
    tjohooo!!! Skrattande nu har jag testat med 3 olika tester.... och de säger alla det samma, vi har ett Plus

GRATTIS GRATTIS gumman! Blir så glad, då kan du och jag följas åt och få en varsin go liten bebis i Juli...

Är så glad för din skull! Hjärta

• sommarbebis 2010
    airamanna skrev 2010-11-16 09:00:27 följande:
    Har inte riktigt fått in det i huvudet än tror jag, men jobbar  på det :)
    Tack snälla! Hjärta
    många kramar
    Mitt illamående och spyorna börjar få mig att förstå, men det kommer inte kännas verkligt förrän den 2/12 då det är VUL.

Kramar
  • sommarbebis 2010
    airamanna skrev 2010-11-16 09:31:00 följande:
    Jag mår utmärkt, förutom lite trött och lite ont i magen/ryggen... fick tid på mvc direkt idag så ska ner och prata med dem om möjlighet att få ett VUL

kram 
    Vad skönt att få tid så snart...
    Jag tycker tiden går så grymt långsamt nu, man vill ju bara se att allt är bra med det som växer i magen...
Svar på tråden Missed abort