Xperia skrev 2011-02-24 20:40:12 följande:
hehhe - vi svimmade nästan vi med! Både jag och mannen tittade väldigt länge på bruksanvisningen.... Har ju ett färskt mf bakom mig (4 januari) och trodde först att testet visade gamla gravidhormoner. Lyckades få ett blodprov på kliniken och fick 56 023 gravidhormoner.. När de konstaterade mf hade jag typ 7... Igår var jag på UL och fick se ett tickande hjärta!
De tror att jag är i v8 (7+3). Tror inte riktigt på det och vågar inte gå in i ngn gravidtråd eller lista mig som gravid på FL.
En dag i taget. Tror faktiskt att Bisolvon var vårt trick! Testa om du inte redan gjort det.
kramar!
Blir verkligen så glad för eran skull. Det verkar ju gå bättre den här gången för många av oss i tråden. Så jag tror att 2011 är vår tråds år
Oktober är en bra månad, då är jag född
Tror att vi som har varit med om MF eller MA kommer se graviditeten på ett annat sätt en de som varit lyckligt lottade och aldrig haft några problem. Kan fortfarande inte smälta att det lever en liten krabat i min mage som lever, känner tydligare och tydligare buffar i magen nu...