Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Missed abort

Nu har jag varit på återbesök... de sa där att man inte alls kunde se cellförändringar med blotta ögat så de tyckte de var konstigt att läkaren sagt till mig att jag hade det... skulle tagit cellprov idag men de gick inte då jag börjat blöda, och de trodde det var min mens...! hoppas att det är min mens.... så att kroppen blir normal igen.

Bohman - låter som du oxå hade ett riktigt helvete. kan inte föreställa mig hur det känns att få missfall så sent, jag tyckte det var hemskt nog att få det i veckan 9... kul att höra att allt gick bra tillslut iallafall! :)

Hur går det för er andra?

• Anonym (ledsen)
    Anonym (Ledsen) skrev 2010-03-15 15:38:13 följande:
    Nu har jag varit på återbesök... de sa där att man inte alls kunde se cellförändringar med blotta ögat så de tyckte de var konstigt att läkaren sagt till mig att jag hade det... skulle tagit cellprov idag men de gick inte då jag börjat blöda, och de trodde det var min mens...! hoppas att det är min mens.... så att kroppen blir normal igen. Bohman - låter som du oxå hade ett riktigt helvete. kan inte föreställa mig hur det känns att få missfall så sent, jag tyckte det var hemskt nog att få det i veckan 9... kul att höra att allt gick bra tillslut iallafall! :) Hur går det för er andra?
    Jag inväntar första mensen sedan MA den 13/2 så hoppas den kommer vilken dag som nu.... eller hoppas är helt fel ord i detta sammanhang.....
  • Anonym (ledsen)
    Anonym (MA v18+4(17)) skrev 2010-03-16 19:31:54 följande:
    Om du haft ägglossning innan hoppas jag inte att du får din mens utan ett plus på stickan Håller tummar å tår...
    tack! Ja man vet ju aldrig...men jag vågar inte äns tänka tanken... vill inte känna minsta gnutta hopp.... vill liksom bara försöka flyta med huvet över ytan...
  • Anonym (Ledsen)

Det var inte alls min mens som kom :(
    vi hade sex så det kanske var därför jag började blöda... barnmorskan tyckte oxå det var lite tidigt att få mens när det bara gått 3 veckor sedan sista skrapningen.

Jag har haft så ont på sidorna av där man har mensvärk, alltså ibland på höger sida och ibland på vänster sida. Vet ej om det är i äggsockarna eller äggledarna eller ngt. Är det någon annan som oxå haft ont på samma sätt efter skrapning?
    På gyn sa de att det kan vara ägglossning men det har man väl inte i 3 veckor....

• Anonym (ledsen)

Min mens lyser fortfarande med sin frånvaro och jag vågar inte riktigt ta reda på hur det ligger till än för jag orkar inte bli besviken vilket jag blir även om jag försöker intala mig att jag säklerligen inte är gravid utan det bara är hjärnspöken och önskan av att så ska vara fallet som gör att mensen inte riktigt kommigt igång än.

Jag hade ma 13-14/2 blödde mer eller mindre 1½v efter men sedan inget mer.....
    När fick ni era första menser efter?

• Anonym (ledsen)
    maria204 skrev 2010-03-23 18:14:38 följande:
    Jag fick min 30 dagar efter min skrapning. 4-6 veckor efter ett missfall sa min läkare var normalt. Det kan säkert ta längre tid utan att du behöver oroa dig.
    jag hoppas ju lite på att den kanske inte ska dyka upp alls.....
    har haft lite mens-känslor i en vecka nu men änsålänge så har den inte dykt upp... avvaktar lite till innan jag gör ett test...
  • Anonym (ledsen)

nu kom mensen....
    det är väll bra, nu är det bara att köra på. men lite besviken blir man allt.....

• Anonym (ledsen)
    Anonym (MA v18+4(17)) skrev 2010-03-24 21:49:29 följande:
    Jag slutade ju blöda förra veckan men ikväll så började jag blöda igen efter att vi hade sex, kan det hänga ihop? ör inte kan det väl vara mensen efter 2½ vecka efter skrapning?Anonym (ledsen), Jag förstår att du blev lite besviken det kommer jag också bli varje gång jag får mens nu... Håller tummarna nu att du inte får nån mer mens i år Bomullshuve, Jag hoppas att ni får ett plus på stickan här framöver och att allt går vägen
    och jag för dig! Hoppas vi snart får följas åt i andra syften än just i denna tråd
    Blödningen ikväll kan absolut ha och göra med sexandet....

kram!
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-04-05 11:37:21 följande:
    Idag kom mensen. Det var inte speciellt upplyftande... *Suck*

*Kram*
    Jag försöker att lista ut när det är dags för ägglossningen...
    på onsdag är det 2veckor sedan mensens första dag och jag tror mig "veta" att jag har lite längre sykel"
  • Anonym (ledsen)
    Anonym (MA v18+4(17)) skrev 2010-04-05 23:18:22 följande:
    Jag fick min 1 april, som ett riktigt aprilskämt, dock inte roligt, ska väl försöka räkna ut när det är dags för ÄL, men jag har aldrig funderat på sånt frut så jag har verkligen noll koll.. Kommer du använda dig av ÄL-test? Lycka till iaf!Kramar till er
    nej jag kommer inte använda ÄL. Har ju lyckats bli gravid 2ggr.. Nu 2:a gången tog kanske 2-3månader efter det att vi sagt att vi skulle "köra på"
    Så jag hoppas att det funkar igen....
Svar på tråden Missed abort