Inlägg från: bomullshuve |Visa alla inlägg
  • bomullshuve

Missed abort

Anonym (ledsen) skrev 2010-04-19 14:50:19 följande:
    hej på Er alla kämpar! Här väntas mensen komma nu på Onsdag, har haft förkänningar så det tog sig nog inte på denna omgång heller Hur går det för Er andra?
    Trist, men ge inte upp hoppet än... Man vet ju aldrig...

Jag har ÄL idag faktiskt... Vi får väl se var det leder...
  • bomullshuve
    Anonym (MA v18+4(17)) skrev 2010-04-21 19:38:31 följande:
    Jag ska faktiskt träffa min gamla BM imorgon för att prata om en eventuell framtid, hon sa att vi kunde ta ett grav.test då fast min mens inte är beräknad förrän den 28/4, det är dock inte säkert att det visar plus ändå, fast jag kanske är gravid, men jag hoppas verkligen. Jag tycker det är dags för oss snart
    Precis vad jag kände. Nu är det dags för oss... och så kände jag att jag behövde lite pepp eller nått...
  • bomullshuve
    Anonym (ledsen) skrev 2010-04-21 22:14:55 följande:
    *håller tummarna för oss alla* Om man testar samma dag som mens är "beräknad" finns det då chans att det visar som att man inte är grav fast än man är det? *HOPPAS*
    Jag tror att det ska funka i upp till fyra dagar innan BIM, men med risk för svaga test och spöksteck....
  • bomullshuve
    sommarbebis 2010 skrev 2010-04-21 22:07:37 följande:
    Bestämmer mig för att bryta anonymiteten och går ut med mitt riktiga alias Ja vi behöver verkligen åt positivt att se fram emot nu.. Kramar
    Vem av de anonyma i tråden var du?
  • bomullshuve
    Anonym (ledsen) skrev 2010-04-22 07:00:07 följande:
    trist... då är jag fortfarande ogravid
    men när har du BIM? det är ju säkrast att testa från den dagen...
  • bomullshuve
    Anonym (ledsen) skrev 2010-04-22 17:41:37 följande:
    ja igår och ändå tyckte jag denna gång att jag hade mer och flera gravkänningar en gången innan jag var grav (det som slutade i MA)
    Bläää för det! Jag är ca 2 veckor från BIM... Jag vill att de ska gå fortare...
  • bomullshuve

Jag fick ÄL-testen av en vännina som inte behöver dem längre...

Jag hade ägglossning i måndags och enligt FLs ägglossningskalender har man då fertila dagar från i fredags till i tisdags...

Min kropp fungerar tydligen efter handboken för nu har ägglossningen stämt exakt på dagen 2 ggr i rad... Nu hoppas vi på liv där inne...

• bomullshuve
    sommarbebis 2010 skrev 2010-04-22 18:39:15 följande:
    Hoppas att det ger resultat den här gången... Jag själv var ju och träffa min gamla BM idag och fick göra ett grav-test (urinprov), det visade inget men jag har ju inte BIM förrän den 28:e, så hon skickade med mig ett test hem plus att jag har två hemma. Så åvi tänkte testa på lördagmorgon och på måndagmorgon medan killen fortfarande är hemma, känns som man kan slösa lite när man har tre test
    Ja det kan man... Jag har ett test kvar sedan förra grav, då jag köpte dubbelförpackning... men jag är lite snål med det så jag väntar till BIM dagen eller kanske nån dag mer... vi får se...
Svar på tråden Missed abort