-
bomullshuve skrev 2010-04-06 18:30:19 följande:Jag var ganska säker på att mensen skulle komma den här månaden då det var lite svårt att få till det kring äl just den här gången.. Jag var med andra ord inställd på det, ändå blev jag vääääldigt besviken när den kom... Jag har några äl stickor som jag fått av en vän, de kommer jag nog använda... men det verkar som att min kropp följer familjelivs äluträkning exakt... Min mens kommer på exakt dag 28 osv... Det enda som kändes positivt med att mensen nu kom, är att då kan man i alla fall räkna när äl är... och då ni!
kör så det ryker!
-
Hej igen alla :)
Jag har en fråga... hur lång tid tog det innan ni fick er mens ni som skrapats efter MA??
Det har gått 6 veckor för mig och fortfarande ingen mens... :(
Hoppas så klart på graviditet men de tror jag inte...
Hälsningar TS -
nej jag har ej tagit nåt test, men vi hade sex 3 veckor efter skrapning. Alltså har det bara gått 3 veckor sedan vi hade sex första gången, tror du inte det är för tidigt att ta ett test? :)
-
min mens kom efter 6v, fast jag skrapades ej.Anonym (Ledsen) skrev 2010-04-09 20:44:38 följande:nej jag har ej tagit nåt test, men vi hade sex 3 veckor efter skrapning. Alltså har det bara gått 3 veckor sedan vi hade sex första gången, tror du inte det är för tidigt att ta ett test? :) -
Jag har tagit ett test och det var negativt... gått 7 veckor nu sedan senaste skrapningen, känns lite konstigt. Vad är KK för nåt?
Jag funderar oxå på att börja använda ÄL-stickor. Vill bli gravid så fort som möjligt!! Vet inte hur lång tid efter ÄL man kan testa tyvärr... kanske någon annan kan svara :) -
hej på Er alla kämpar!
Här väntas mensen komma nu på Onsdag, har haft förkänningar så det tog sig nog inte på denna omgång heller
Hur går det för Er andra? -
då är det bara att "ligga i" då
Lycka till!?
-
*håller tummarna för oss alla*
Om man testar samma dag som mens är "beräknad" finns det då chans att det visar som att man inte är grav fast än man är det?
*HOPPAS* -
trist... då är jag fortfarande ogravidbomullshuve skrev 2010-04-22 06:26:30 följande:Jag tror att det ska funka i upp till fyra dagar innan BIM, men med risk för svaga test och spöksteck....
-
ja igårbomullshuve skrev 2010-04-22 17:04:47 följande:men när har du BIM? det är ju säkrast att testa från den dagen...
och ändå tyckte jag denna gång att jag hade mer och flera gravkänningar en gången innan jag var grav (det som slutade i MA)