Inlägg från: airamanna |Visa alla inlägg
  • airamanna

Missed abort

Anonym (ledsen) skrev 2010-07-16 09:29:53 följande:
    Hej alla!
    Jag fortsätter att köra undercover ett tag till.Idag 1-2v "övertiden" vågade jag så på mig ett gravtest och gissa vaad!!?
    Det visade ett stort starkt Plus! Och vi är så lyckliga, samtidigt helt vettskrämda, men VAD som än händer så känns det bra att jag i alla fall lyckats bli gravid nu 5mån efter MA i v 14....
    Helt galet overkligt!
    *lyckotårar och lyckorus*
    Tjoho! Grattis vad glad jag blir!!! 
  • airamanna
    BIM-lista
    airamanna - ca 6/8
    Anonym (ledsen) - 8/7
    Sommarbebis2010- BIM ca 21/7
    Muffe 80- BIM ca 25/7 
    bomullshuve - BIM 28/7 

BF-lista
    Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
  • airamanna

oj, här händer det grejer, inte varit inne i helgen och poff så är det flera sidor att läsa, roligt!

inga superroliga nyheter här men väl äl på g tror jag, fått vad jag tror är äl-flytningar (rätt stor "klump" som var väldigt seg.... ursäkta tydligheten, men tror att ni är rätt vana... ), men inget utslag på äl-test än, testade igår, ska testa i kväll igen... 

håller tummar för alla andra testande/väntande/kämpande! heja, heja!  

• airamanna
    Xperia skrev 2010-07-20 01:07:31 följande:

Hej hopp alla underbara,

Nu åker vi på långsemester och är tillbaka 9 augsti !

Hoppas på massor av pluss här när vi är tillbaka!

oceaner av kramar!

Ha det så trevligt!!!
  • airamanna
    sugarrush skrev 2010-07-20 08:50:59 följande:

Nu blev det ett fett minus, inte ens minsta lilla spökstreck, så negativt det bara kan bli!

Så jag ger upp för det här månaden och slutar hoppas nu. Förra gången jag blev gravid plussade jag på denna dagen, dessutom hade jag börjat få symptom. Nu har jag inga symptom alls, och jag har börjat få bruna flytningar som alltid inför mens, och tydlig mensvärk.
    Jäkligt tråkigt, men det är bara at ta nya tag nästa månad.

Hoppas ni andra lyckas bättre!

Äsch vad trist.... Strykekramar och heja på igen!
  • airamanna
    sommarbebis 2010 skrev 2010-07-20 12:14:22 följande:
    Tant röd kom som förutspått idag, precis på dagen som alltid.. *suck* Nya tag igen då...
    Äsch vad trist, igen.... Strykekramar och heja på igen!
  • airamanna
    sommarbebis 2010 skrev 2010-07-20 20:24:46 följande:
    Hade verkligen önskat att jag haft ett litet frö i magen på torsdag då flickorna var beräknade, men det kanske är bra att det blir deras dag och inte kommer i skymundan. Ska våga mig till minneslunden för första gången på torsdag tänkte jag.
    Funderar även på att köpa en nya digitalkamera, då varje gång jag ser den kommer lukten från sjukhuset, det absolut starkaste minnet. Är verkligen jobbigt och jag kan inte beskriva det med ord...
    Tänker på dig!!! Kram
  • airamanna
    Mamaobabba skrev 2010-07-20 23:29:12 följande:
    Hej alla!

Låter som vi är många som får ta nya tag..Trist, men vi kan! Mot plus!
    Känner mig så glad att jag hittat hit. Att jag har er att gnälla hos och att jag inte behöver känna mig ensam.
    Här blöder jag vidare, en vecka imorgon sen andra skrapningen och inga blödningsfria dagar än.. suck. Börjar ledsna på det här..
    Men, jag ska hålla ut och hoppas på att det snart, snart ska få vara min tur!
    Tack alla för att ni orkar med mitt gnäll ( ) och massa sommarsvettiga kramar.
    Man får gnälla precis hur mycket man vill  

Somriga kramar till dig med! Håller tummarna för att du får bada snart!  

• airamanna

Jag blir inte riktigt klok på det här med äl... har inte brytt mig om det här innan men nu när vi har haft ett mf och ett ma och vi inte vill annat än att bli gravida igen så har jag blivit lite mer kontrollfreakig, försöker att inte tänka men det är svårt... 

Ber om ursäkt redan för tydlig beskrivning...

Fick en flytning häromdagen, mycket och väldigt klibbigt, det var vid 1 toalettbesök, och sen inte nämnvärt mer flytningar, men kanske lite mer än vanligt. då och även efter det ont i nedre delen av magen, lite som mensverk, inga utslag på äl-stickor, idag var urinet alldeles grumligt och fick liiiite utslag på stickan, men fortfarande negativt enligt instruktionen. ska testa igen ikväll och se om det blir tydligare streck, då borde det ju vara på g... 

kan en äl-flytning vara så kort och komma flera dagar innan äl? 

sen blir jag orolig att jag inte har äl, kan det vara så att mensen kommer igång efter MA men inte äl?

äsch, vad det här är drygt, varför ska det va så svårt att få bli gravid och fortsätta vara det... 

• airamanna
    Anonym (ledsen) skrev 2010-07-27 12:25:55 följande:
    vad jag vet så är jag fortfaande gravid. Har dock ingen aning om i vilken vecka, då jag pratade med min mamma (som är BM) om det och hon sa att jag skulle få ett tidigt ul för att fastställa gravvecka, men jag vill att det ska gå lite mer tid. Tänkte kontakta min BM (från förra gången) efter vi vart på öland i 2veckor....

Men illamåendet har hunnit i kapp och tröttheten lika så...
    men det är bara possetivt...

Hur går det för er andra ? TS?
    Härligt att höra!! Han en härligt semester! 

Själv håller jag tummarna för kommande BIM i början av augusti...  

Svar på tråden Missed abort