Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Missed abort

bomullshuve skrev 2010-04-22 17:43:03 följande:
    Bläää för det! Jag är ca 2 veckor från BIM... Jag vill att de ska gå fortare...
    typ ägglossningstid då?
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-04-22 17:59:38 följande:
    Mmm... testet gav utslag i måndags...
    hur många dagars spelrumm har man då? aldrig använt ÄL-test
  • Anonym (ledsen)

jag är lite förvirrad.
    Jag testaden neggativt på min BIM förra onsdagen. Men jag har fortfarande inte fått någon mens... har inte velat ta något mer grav test då jag faktiskt blev ruggigt besviken i onsdags fast än jag liksom intalat mig att det inte skulle bli ett {#lang_emotions_plus} utan ett {#lang_emotions_minus}

• Anonym (Ledsen)

Jag (TS) har nyss plussat!! 9 veckor efter den senaste skrapningen.... ber till gud att det går bra denna gång! Lite komplicerat då jag ej haft någon mens emellanåt så jag vet inte hur långt gången jag är. Gjorde dock gravtest för 2 veckor sedan då var det negativt.... och haft en blödning emellan. Ska inte ta ut något i förskott denna gång...

• Anonym (ledsen)
    Anonym (Ledsen) skrev 2010-04-30 12:19:57 följande:
    Jag (TS) har nyss plussat!! 9 veckor efter den senaste skrapningen.... ber till gud att det går bra denna gång! Lite komplicerat då jag ej haft någon mens emellanåt så jag vet inte hur långt gången jag är. Gjorde dock gravtest för 2 veckor sedan då var det negativt.... och haft en blödning emellan. Ska inte ta ut något i förskott denna gång...
    åÅååå GRATTIS hoppas hoppas hoppas att det är din/eran tur nu!!!

Kram
  • Anonym (Ledsen)

Ja, jag ska hålla er uppdaterade. Vågar inte hoppas bara.....

Jag tog faktiskt ett sådant test imorse å då stod det gravid 3+.... 
    så jag funderar nu på hur länge jag varit gravid, därför att för 3 veckor sedan tog jag ju ett test som var negativt... fattar ingenting jag. 
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-05-02 09:04:05 följande:
    Åh vad roligt för er!!! Jag fick ett minus igår men har räknat fel på en dag och har bim på måndag... än har jag lite lite lite hopp....
    *kram*

hoppas det tar sig nu....
  • Anonym (ledsen)
    Anonym (en till) skrev 2010-05-03 14:07:10 följande:
    BM hade helt rätt, varit på läkarbesök och ska nu dit imorgon igen för att få tablett nr ett och sen igen på torsdag för Cytotecbehandling, sen ska jag stanna på avdelning under dagen sägs det. De tyckte tydligen att medicinsk behandling var bäst, så får väl tro att de vet vad de pratar om... men ser verkligen inte fram emot det... ni andra har ni haft man/sambo/vän med er eller varit ensamma? känns som att jag inte vill ligga där själv samtidigt som jag vill det...
    jag fick göra min "behandling" hemma hade ett MA i början av feb jag var då i v 13-14 men fostret hade stannat upp i v 9....
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-05-03 18:50:44 följande:
    min mens har inte visat sig än, den brukar vara vääääldigt punktlig... kan man ha lite hopp än?? Ska jag våga testa nu? eller ska jag hålla mig till imorgon bitti??
    Testa nuuuu....bättre att veta än att inte veta!!!
    *håller tummar och tår för ett {#lang_emotions_plus}*
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-05-03 19:10:42 följande:
    Jag testade! Det kom upp ett negativt streck ganska snabbt, men nu tycker jag mig kunna ana ett svagt streck som bildar plus... Är det ett spökstreck? Inbillar jag mig. Jag vet inte, får nog bli ett nytt test imorgon bitti med morgonurin...
    Då kan det mycket väll vara ett litet "segare" plus som kommer bli starkare.
    *jag håller tummarna och hoppas hoppas hoppas*
Svar på tråden Missed abort