-
NEEEEJ! Jag ville så gärna att det skulle vara bra... Vad har hänt?Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-03 19:33:08 följande:Hej igen alla! Jag tror det gick åt helvete denna gången med.... -
Nä vad trist!Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-03 19:35:51 följande:men vad fan nu hann jag inte skriva klart.... Hej igen alla! Jag tror det gick åt helvete denna gången med... eftersom jag blödde ganska mycket för 2 veckor sedan och jag enligt testet är 3 veckor + så räknar jag med att jag fick missfall denna gång... och jag känner mig inte det minsta gravid, inte i brösten eller ngt alls så tyvärr... funderar på att boka tid hos gyn för att se så att allt är ute dock. Vad tycker ni ska jag göra det? Hoppas att det går bättre för et andra, Kramar till er!!!
Jag hade nog bokat tid för att kolla upp det...
Jag sitter här med ett spökstreck och vill bara att tiden ska gå så jag kan testa igen... och att tanten håller sig borta under tiden... -
Du måste ju inte, men jag hade nog valt att göra det för att verkligen veta... och om det är mf, så vill man ju veta att det är "ok" igen så man kan köra på igen... eller vad man ska säga...Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-03 19:49:13 följande:ja jag får väl göra det.... hatar detta jävla sjukhus, har bara negativa minnen därifrån :( Jag önskar dig lycka till iallafall, å hoppas att tanten håller sig borta. kramar till dig.
Usch, jag lider med dig... -
Jag håller med!!!Anonym (ledsen) skrev 2010-05-04 07:07:25 följande:det borde du väll för gudsskull.... vad är dem annars till för? -
Jag testade lika svagt denna morgonen, dvs näst in till oläsbart... men ingen tant i sikte än. Bim var igår så jag håller hoppet uppe lite till... Köper nog nya test idag, men väntar nog någon dag...
-
Jag känner att jag vill nog ha ett tidigt UL i alla fall, för att få veta att det finns nått där. Eftersom jag fick MA nästan i vecka 14 och det konstaterades att min graviditet var ofosterlig så kommer jag kräva att få se om det över huvud taget finns nått... Det känns ganska sugigt att ha varit gravid så länge för ingenting lixom... Annars försöker jag inte tänka så mycket på det... försöker...Anonym (en till) skrev 2010-05-04 10:46:24 följande:tack för att ni delar med er av era erfarenheter. Jag känner att jag känns skönt att va på sjukhuset, har blivit lovad eget rum och vill ha tillgång till hjälp och smärtstillande vid behov. Fick Mifegynen idag så nu är det igång, känns skönt i det ledsamma, att få bli klar med det här. Håller tummarna för er andra och era test!!!! heja på plus! hoppas hoppas! hur tycker ni det känns inför nya graviditeter, känns som att man kommer vara så himla orolig, även om det är en ny och inte har någon samband med tidigare missfall bla bla bla och vad alla säger så tycker jag själv att det känns jätteoroligt att försöka igen, man vill ju inte behöva gå igenom det här igen, för det är för jävligt (men det vet ni ju allihopa...) -
Usch, så sent är ju fruktansvärt... jag förstår att det måste vara fruktansvärt. Jag känner flera som ska ha barn runt den tiden när vi skulle haft och det blir bara jobbigare och jobbigare att se dem knata runt med sina magar...sommarbebis 2010 skrev 2010-05-04 19:32:57 följande:Jag har precis fått slut på min mens (Den andra efter MA v20 och skrapning) och nu blir dte till att arbeta i sovrummet för att försöka lyckas den här gången. Vill ju så gärna bli gravid igen, jag vet att det aldrig kommer ersätta Stella och Thilde men jag vill så gärna ha barn nu. Saknaden av magen blir bara värre för varje motgång man får, ville verkligen inte ha den här mensen. Blir så orolig att det ska vara mig det är fel på Vet inte när man ska ge upp elle rhur länge man ska våga hoppas och kämpa. Har ingen toppendag idag tyvärr... Håller tummarna för dig bomullshuve! Å TS jag hoppas verkligen du är gravid och att det inte är några fel eller missfall. Många styrkekramar till er alla -
TS: hur har det gått för dig idag??
-
Va konstigt det är ibland. Nu kan jag inte citera helt plötsligt...
Till TS:
Usch va trist, men jag håller hoppet uppe för dig ett tag till faktiskt...
Efter att ha testat två spöktest så har jag idag köpt nya test. Ett digitalt (för att undvika spökstreck) och ett vanligt. Jag tänkte dock vänta tills helgen, eller kanske fredag med att testa... Jag verkar ju vara en låghormonare, så jag vill inte och tycker det känns onödigt att testa för tidigt igen.... eller, för tidigt och för tidigt... men ni fattar... -
Tjejer!
Jag tog ett digitalt test imorse. Det står att jag är gravid. Wihooo!