Inlägg från: sommarbebis 2010 |Visa alla inlägg
  • sommarbebis 2010

Missed abort

Anonym (ledsen) skrev 2010-05-28 09:28:26 följande:
    tack vännen... idag är en tung dag....
    Dom drabbar oss alla ibland tyvärr. Är dte nåt speciellt blev det bara så?

Jag hoppas iaf alla får en bra helg!
  • sommarbebis 2010

När man har fått ett MA så börjar kroppen själv att föröka bryta ner det som inte lever i kroppe längre även om det inte stött ifrån sig det och därför kan det vara mindre än vid ett tidigare UL. Jag beklagar det som hänt din kompis och jag tycker det är bra att hon har en vän som dig...

• sommarbebis 2010
    Anonym (ledsen) skrev 2010-05-28 14:31:05 följande:
    nej det bara känns som om vi aldrig mer kommer få ha en bebis i den här familjen och vår stora blir bara större och större och jag får liksom panik i mitt eget skin för att min kropp vägrar sammarbeta, eller är det sambons simmare som tappat gnistan... jag vet ingenting och det mesta känns helt hopplöst och orättvist.Fast jag vet att vi har SÅÅÅÅ MYCKET att vara tacksama över, och det är jag oxå.... skulle bara så himla gärna vilja ..... tack alla fina ni för peppet. Det stärker och behövs... tack !!!
    Hur länge har ni försökt utöka familjen?
    Jag går här varje dag och är rädd för att jag aldrig ska få hålla "vårt" barn i famnen, att jag ska "misslyckas" och aldrig bli en mamma. Det är faktiskt det jag är mest rädd för idag att jag aldrig ska få uppleva känslan av att bli mamma...

Jag hoppas att vi ska lyckas snart...
  • sommarbebis 2010

Det är det som är lite jobbigt, innan tjejerna trodde jag inte att jag var redo för barn så jag åt p-piller i smyg och råkade slarva i slutet av oktober plus att jag åt antibiotika så det blev av misstag och jag hade inte mgae att berätta för killen om p-pillren då han längtade så fruktat efter barn och nu på nåt sätt så känns det som om jag fick MA pga att jag kanske inte förtjänade att bli mamma... Men nu har vi ju försökt sen i början av april, så man ska väl inte ge upp än men man vill ju att det ska ske på studs... Vi får försöka peppa och motivera varandra

• sommarbebis 2010

Jag är verkligen glad att jag hittat den här tråden och er alla i den även fast vi alla är periodare så finns vi iaf här för varandra... Skönt att kunna vara helt ärlig och kunna ventilera utan att nån dömmer en...

Ha en riktigt trevlig helg nu

*krama*

• sommarbebis 2010
    bomullshuve skrev 2010-05-29 08:51:43 följande:
    Jag har en svacka. Jag vill bara skriva av mig... Ni är de som förstår situationen bäst... Jag är så glad för mina vänner som väntar barn, jag är verkligen det... men det svider i mitt hjärta också. Jag vill också ha en bulle i ugnen. Jag är nästan helt hundra på att vi missade ÄL denna månaden då vi var bortresta på olika håll... det gör mig också lite ledsen. Jag har en hel låda med gravidkläder som är helt nya och som jag vill använda... Usch. Idag är en sån där bläääig dag...
    Visst är det jobbigt när "alla andra" får barn efter en lyckad graviitet. Jag är så trött på dom som sitter och klagar på sina svullna fötter och blablabla och att de bara vill titta ut. Jag skulle ha varit i vecka 33 nu med mina flickor, på måndag är det 13 veckor sedan jag födde dom. Jag skulle ge allt för att få ha dom där svullna fötterna, foglossning och allt annat bara jag hade fått föda mina flickor levande och friska. Saknaden är enorm och man känner sig på nåt sätt så misslyckad som inte lyckades bära dom genom hela graviditeten, vi har fortfarande inte fått nåt svar på vad som gick fel i magen med flickorna. Killen försöker peppa mig och säga att vi inte ska ge upp än utan att dte bara är att försöka och att det kommer bli vår tur framöver, men jag vill gå runt med en mage NU.

Trist att ni missade ÄL den här månaden jag hoppas att vi kan lyckas pricka in den båda två under sommaren. Vill också kunna använda de gravidkläder jag köpte när jag väntade flickorna. Hann ju bli ganska stor

Nu får det banne mig ta och bli våran tur också...
  • sommarbebis 2010

Hakar på fast jag har ju ett tag tills det är dags för BIM då jag har mens nu...

BIM-lista

Bomullshuve -  BIM 6/6
    Sommarbebis2010- BIM 23/6 

BF-lista

• sommarbebis 2010

Då är flytten till nya lägenheten avklarad, stygnen är borttagna efter att jag op mig och jag arbetar första passet på jobbet nu inatt efter att ha varit sjukskriven sen februari då flickorna dog. Men nu väntas ÄL och då ska vi väl passa på att inviga alla möjliga ställen i nya lyan
    Hur mår ni andra?

• sommarbebis 2010
    bomullshuve skrev 2010-06-03 20:16:35 följande:
    Åh, det är ju bara att köra på!
    Jag mår ganska bra. Jag har ju BIM på söndag, men jag är ganska säker på att det är mens på G.
    `Bara att ta nya tag om den skulle dyka upp... Försökte ni mycket innan förra gången?
    Träffade min BM idag utanför sjukhuset, alltid lika gullig! Hon sa åt mig att försöka sluta tänka på att jag vill bli gravid och bara njuta av sommaren. Funderar på att kanske skippa ÄL-testen den här månaden men jag har blivit lite av en testoholic...
Svar på tråden Missed abort