airamanna skrev 2010-11-11 10:15:51 följande:
beingboring skrev 2010-11-11 09:28:14 följande:
Tack vännen. Känns lite bättre idag även om det fortfarande är jäkligt orättvist.. Nu vill jag mest bara att mensen ska komma så jag slipper gå här och vänta. Suck. Sen blir det till att shoppa loss på ÄL-stickor igen. Fattar inte varför det inte vill ta sig? 
Kramar tillbaka och tack för stödet 

Hej vännen, skönt att det är bättre idag.... att det inte bara är dalar i känslorna utan att de kan ta sig uppåt också. Själv har jag lagt ner stickor och räknande, dels för att jag har en ådra av kontrollfreak och höll på att bli knäpp och det slog mig just att jag tror det kanske även är lite av en skyddsmekanism, har man inte försökt tillräckligt kan man inte bli lika besviken om det inte funkar...
Men snart ska det funka för oss, det är inte mer än rätt!!! 

kramar 
Och idag kom mensen! Lika bra det känner jag. Känner mig faktiskt inte särskilt ledsen över det utan tog nog ut den mesta ledsenheten i onsdags. Skönt det. Nu är det nya tag som gäller... igen. Hehe. 
Jag förstår precis hur du tänker med stickor och räknande. För mig är det nog en skyddsmekanism att börja med stickor och annat. Jag är ju också något av ett kontrollfreak och då det här utan tvekan är en situation där man inte har särskilt mycket kontroll försöker jag nog ta tillbaka den genom att göra upp en liten plan. På det sättet får jag något nytt att planera och ta mig igenom ledsenheten och se framåt istället. Så har det fungerat den här gången iaf. Så nu har jag köpt ÄL-test och rosenrot och börjat käka. Freak var det..  

Jag har bara provat ÄL-test två ggr tidigare. En gång efter MA:t för att se att ÄL hade kommit igång och denna gång efter cellförändringarna, av samma anledning. Det här blir första riktigt ÄL-test försöket.
Nu blir det till att lyssna på 
">
 If you're gonna be dumb, you better be tough, When you get knocked down you gotta get back up.. Försöka vara dum nog att låta bli att tänka och se framåt igen. December då jävlar! Eller hur?
Trevlig helg till er alla! Kramar!