Missed abort
Ja, man skulle ju kunna säga att det är tidigt. Jag är i vecka 4+3 idag...
Ja, man skulle ju kunna säga att det är tidigt. Jag är i vecka 4+3 idag...
Började blöda idag. Åkte in. På sjukan säger hon att testerna är negativa och att jag inte är gravid. Hon säger att det är min mens som kommit. Jag tror på tidigt missfall eftersom jag gjort positiva test hemma...
Jag förstår verkligen hur ni resonerar med att inte berätta för tidigt.... men jag tror inte jag kommer kunna hålla mig. Dels så kan jag bara inte ljuga, och nu tycker jag att frågorna duggar ganska tätt eftersom folk vet att vi försöker... Jag vet inte, men det är nog rätt troligt att vi berättar ganska tidigt även nästa gång. Jag vet inte. Det beror lite på. Får vi ett plus innan midsommar blir det nog faktiskt svårt att inte berätta, våra kompisar skulle ändå veta och då vill jag inte mygla och ljuga för dem. De har dessutom varit stora stöttepelare i det som har hänt... Men, skulle vi plussa efter midsommar kanske det blir lite lättare att "hålla undan" med tanke på semestrar och annat...
Här åker jag bort en helg och då händer det grejer i tråden... mest trista saker dock ;-(
Jag hälsar nya deltagare in i tråden och hoppas att allt går bra för alla nu...