sommarbebis 2010 skrev 2010-08-10 19:29:06 följande:
Ja det var trist, vi hade tänkt att åka nånstans vid medelhavet på en all inclusive nu två veckor, men det får la bli thailand eller afrika till vintern istället och det är ju aldrig fel, men jag har skrivit och klagat till apollo så i får se om vi får nån sorts kompensation. Jag struntar i om det är i pengar eller i ett bättre rum eller vad som helst baar dom gör nåt för att man ska få lite plåster på såren.
Här har det också gått lite mer än en vecka sedan jag hade ÄL, jag testade aldrig när ÄL var den här gången så jag vet inte exakt när. Nu är ju killens kusin gravid (jag menar min makes kusin) så det skulle vara grymt roligt om jag var gravid nu för då skulle det skilja ca 2 veckor. Men jag tror inte att jag har sån tur.
Jag ska kickstarta mitt nya nyttigare liv nu med en vecka på nutrilett för att sedan räkna kcal. Kan är lättare att bli gravid om jag går ner några kilon tänkte jag.
Hoppas hoppas!!! kan tänka mig att det är kul att ha sällskap i bebisväntandet med allt vad det innebär med någon i sin närhet....
själv så kör jag lite strikt GI så här på semestern, har fungerat förvånansvärt bra, heja på med ditt nya nyttiga liv! och grattis igen till att du blivit fru :)