• Xperia

Missed abort

sommarbebis 2010 skrev 2010-11-14 14:16:47 följande:
    Tack! Har dock fått för mig nu att jag är skengravid, men längtar till VUL 2/12 då vet jag hur det ligger till, det känns på nåt sätt för bra för att vara sant..
    Så klart du inte är! Hoppas tiden går snabbt till den 2 dec! kram!
  • Xperia
    airamanna skrev 2010-11-15 07:52:18 följande:
    Spännande, spännande!! Håller tummar och tår!!
    Tackar! Kram!Hjärta
  • Xperia
    mammiz83 skrev 2010-11-15 15:21:25 följande:
    Idag började jag få spottings, vilket brukar betyda att tant röd kommer i all sin prakt inom ett par dagar. Alltså hade vi inte naturen på vår sida den här gången heller....
    Rynkar på näsan
    Men å andra sidan betyder ju det att det snart är dags att börja knapra tabletter inför stundande FET.
    Glad

Jag visste ju att sängkammarförsöket egentligen var ett long shot med pluttesmå odds, men man kan ju inte låta bli att hoppas lite ändå!
    skickar peppkramar!  Hjärta
  • Xperia
    mammiz83 skrev 2010-11-15 20:45:41 följande:
    Tack tjejer.
    tyvärr vet jag ganska bombsäkert att det är mensen som är på G, men det känns okej. IVF är ju trots allt vår enda realistiska möjlighet att få biologiska barn, och nu när mensen kommer innebär ju det att vi snart är igång med en ny behandling.
    Man får se det positiva i det lilla.
    Jo det är sant och helt rätt att tänka så! Nu håller jag tummar och tår för nästa försök!
    kram!
  • Xperia
    sommarbebis 2010 skrev 2010-11-13 15:46:36 följande:
    Spännande! Det är ju inte alls långt kvar, så då kanske ni är gravida innan årets slut om allt går som det ska Hjärta

Håller tummar å tår allt vad jag bara kan!
    hej, ja det hade ju varit helt fantastiskt :) Tänk om man skulle få sluta det här skitåret med ett PLUSS! Stort grattis till ert pluss igen! kram!
  • Xperia
    airamanna skrev 2010-11-16 08:12:55 följande:
    tjohooo!!! Skrattande nu har jag testat med 3 olika tester.... och de säger alla det samma, vi har ett Plus
    Åhå - vad härligt-underbart-fantastiskt!!! GRATTIS och kramar!
  • Xperia
    Isabellee skrev 2010-11-17 13:45:35 följande:
    Jag hoppas verkligen att jag får behålla denna lilla.
    Fick igår kväll en mörkbruna flytningar efter 3 dagars magsmärtor. Så vet inte om det är missfall på väg igen :(
    Håller tummarna för er! Kramar och pepp i massor!
  • Xperia
    sommarbebis 2010 skrev 2010-11-30 12:22:53 följande:
    Jag har visst försvunnit från listan igen så jag skriver in mig igen.

Är lite nervös, ska göra VUL på torsdag, ni får hålla alla tummar och tår för att det är bra. Vågar dock inte hoppas så mycket även om det är bra då, är då i v 7+1 och flickorna levde ju till v17+2 och v17+5.

BIM-lista 

beingboring - ca 12/12 2010

BF-lista

Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
    Tant Pruselius - 12/3 - 2011
    Bomullshuve - 10/4 2011 (Sveriges vanligaste födelsedag har jag hört....)
    Sommarbebis2010 - 19/7 - 2011
    airamanna - 24/7 2011

Förresten TS, är du med oss nåt? Är nyfiken på hur du mår och lilla bebisen i magen också, snart dags för dig.

Beingboring, hoppas du får det underbart på Malaysia och att ni får riktigt mysigt tillsammans!
    håller tummarna för dig! kram!
  • Xperia
    BlackCotton skrev 2010-12-02 13:49:13 följande:
    Hej alla, hittade just den här tråden och tänkte ansluta mig. Fick ett MA den 18 november i vecka 12, foster v.10.
    Känner mig under omständigheterna ok, även fast vissa dagar är väldigt tunga. Vi kommer att försöka igen så fort vi kan.
    Välkommen hit och styrkekramar!
  • Xperia
    sommarbebis 2010 skrev 2010-12-02 21:49:10 följande:
    Såg ett pickande hjärta idag på VUL, härlig känsla, hon ville inte garantera att det bara var en men sannolikheten är att dte bara är en...
    Vågar dock inte ta ut nåt i förskott nu med tanke på att jag såg två hjärtan picka i v15 förra gången...
    Skönt att höra! Håller tummarna för dig!
Svar på tråden Missed abort