Missed abort
 nu har jag testat med 3 olika tester.... och de säger alla det samma, vi har ett 

nu har jag testat med 3 olika tester.... och de säger alla det samma, vi har ett 
                    Hej alla!
har inte orkat skriva på ett tag så jag har missat en del men hoppas att det är bra med er alla och att alla haft en mysig första advent! Här rullar livet på för fullt. Åker på arbetsresa på torsdag, är borta en vecka och några dagar efter att jag kommer hem åker sambon bort. Sedan åker vi bort tillsammans i december för att fira jul i Malaysia. Ska bli galet skönt att komma  bort till värmen lite...
Skriver in mig på BIM-listan igen då. Suck. Jag som hade hoppats på ett plus till 10/12 då vi skulle haft BF. Jaja. Det är bara kämpa vidare. Tur att man är så tuff då.. 

BIM-lista 
beingboring - ca 12/12 2010
BF-lista
Anonym (Ledsen) (Trådstartaren) - 23/ 12 2010
Tant Pruselius - 12/3 - 2011
Bomullshuve - 10/4 2011 (Sveriges vanligaste födelsedag har jag hört....) 
airamanna - 24/7 2011
Sjukt mycket kramar till er alla!
                    Hallå! Nu är jag tillbaka från arbetsresa. Malaysia åker vi inte till förens den 19/12 så ni blir inte av med mig än på ett tag  

Vad skoj det är att läsa om er som det gått så bra för och som det SÅKLART ska fortsätta gå bra för! Jag har BIM någonstans mellan fredag och söndag men tror inte det tagit sig den här månaden heller. Känns inte så.. På torsdag skulle jag och min älskade sambo tagit emot Ärtan... Tungt såklart..
I övrtigt är det bra. Skönt att vara hemma! Hoppas på lite julklappsshopping i veckan.. Både till andra och till mig  

Kram på er alla!
Hörni! Gjorde ett test imorse mest bara för skojs skull och lite för att jag har massa tester hemma efter en leverans från testlagret... och det är ett tunt tunt tunt streck. Vågar inte hoppas på något och eg är det för tidigt för att testa men kanske kanske att det tagit sig den här gången. Ska vänta och ta ett nytt på fredag men ni får hålla tummarna! Har som sagt ingen känsla i kroppen av att det skulle vara positivt.. får vänta och se helt enkelt!
Tack för alla tumhållningar tjejer!
Har gjort ett till test och det är fortfarande väldigt svagt men ändock två streck! Ska köpa ett digitalt och testa med imorgon så får vi se då...
Tänk om..

finns och hjärtat slår, var lite mindre än enligt beräkning men det spelar ju mindre roll