Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Missed abort

Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-05 11:21:58 följande:
    Jag ska få komma in om en vecka till gyn och kolla. Men nu är jag tvärsäker på att det var missfall jag fick. Har inga gravsymptom alls, inte ens ömmande i brösten. Så jag räknar med att jag inte är gravid längre, men ska in ändå bara för att kolla så att det inte är någon infektion eller liknande.... SUCK! Plusset varade ju inte länge :(Hoppas att det går bättre för dig bommullshuve.

styrke kramar till dig... ibland vet man inte vad man ska skriva då alla ord känns fjuttiga...
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-05-06 06:21:33 följande:
    Tjejer! Jag tog ett digitalt test imorse. Det står att jag är gravid. Wihooo!
    JIPPIE!!!!!!!
    {#lang_emotions_flower}
    GRATTIS!!!!!!
  • Anonym (ledsen)
    sommarbebis 2010 skrev 2010-05-06 11:31:23 följande:
    GRATTIS tjejen!Hur långt gången är du då?Vad glad jag blir för din skull, hoppas verkligen att jag kan bli gravid nu också, oroar mig dock lite då min sambo ska iväg med jobbet den här helgen och jag tror att jag har ÄL då men det får bli mycket sexa innan han åker och när han kommer hem
    heja heja !
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-05-06 17:08:23 följande:
    Ja, man skulle ju kunna säga att det är tidigt. Jag är i vecka 4+3 idag...
    Men DU ÄR GRAVID, wäjh!!!!!!!!!
  • Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-05-06 17:10:50 följande:
    Yeeeeey!
  • Anonym (Ledsen)

Åååh vad kul bommulshuve, ett stort GRATTIS till dig!!

• Anonym (ledsen)
    bomullshuve skrev 2010-05-09 11:19:34 följande:
    Började blöda idag. Åkte in. På sjukan säger hon att testerna är negativa och att jag inte är gravid. Hon säger att det är min mens som kommit. Jag tror på tidigt missfall eftersom jag gjort positiva test hemma...

*KRAM*
  • Anonym (Ledsen)

Neeej vad tråkigt bomullshuve. Ibland vet man inte hur man orkar...men det gör man. Hoppas att vi kan fortsätta följas åt till ett plus, som stannar...  

Jag plussar fortfarande med clear blue och det står fortfarande 3+.
    Ringde gyn igen idag och ska få komma in imorgon. Är dock säker på att jag ej är gravid utan att även jag fick ett tidigt missfall, vill bara kolla så att det inte är någon infektion eller annat. Har haft feber och känt mig väldigt trött i en vecka nu... men inga gravsymptom alls, bara ont i äggledarna om vartannat.

• Anonym (ledsen)
    Anonym (Ledsen) skrev 2010-05-10 13:41:26 följande:
    Neeej vad tråkigt bomullshuve. Ibland vet man inte hur man orkar...men det gör man. Hoppas att vi kan fortsätta följas åt till ett plus, som stannar...  Jag plussar fortfarande med clear blue och det står fortfarande 3+. Ringde gyn igen idag och ska få komma in imorgon. Är dock säker på att jag ej är gravid utan att även jag fick ett tidigt missfall, vill bara kolla så att det inte är någon infektion eller annat. Har haft feber och känt mig väldigt trött i en vecka nu... men inga gravsymptom alls, bara ont i äggledarna om vartannat.
  • Anonym (Ledsen)

Hej igen!
    För mig gick det bra idag!! Jag fick komma till gyn och jag ÄR GRAVID!
    Trots inga gravsymptom...
    Jag fick se hjärtat och är tydligen i vecka 7+3.
    Ber till gud att det går bra denna gång.

Svar på tråden Missed abort