• Petrasis

Hur leker ni med er 5-månaders?

Har en dotter på 5 månader som är väldigt rastlös och vill att det ska hända nya saker hela tiden... Hon är kanske nöjd med att göra samma saker om och om igen men för hennes föräldrars skull vore det kul med variation.
    Så, som rubriken lyder; Hur leker ni med era 5-6-månaders?
    Alla tips välkomna {#lang_emotions_tongue_out}

• Svar på tråden Hur leker ni med er 5-månaders?
  • Raow

Har en tjej på 5,5 månad :) Hon gillar att ligga själv i babygymet och leka men ofta ligger jag brevid och busar med henne. Vi sjunger och gör ramsor, "dansar", gosar, hon älskar gosedjur och leker gärna själv med dem.. Nu vänder hon sig hela tiden från rygg till mage, men inte tillbaka. Hon skrattar bara man pratar med henne :)

• Petrasis
    Raow skrev 2010-02-15 23:20:46 följande:
     Har en tjej på 5,5 månad :) Hon gillar att ligga själv i babygymet och leka men ofta ligger jag brevid och busar med henne. Vi sjunger och gör ramsor, "dansar", gosar, hon älskar gosedjur och leker gärna själv med dem.. Nu vänder hon sig hela tiden från rygg till mage, men inte tillbaka. Hon skrattar bara man pratar med henne :)
    Min lilla tjej har också börjat vända sig från rygg till mage hela tiden. Hon har vänt sig tvärtom också men det har nog vart tillfälligheter =)
    Visst är det spännande när det händer saker!?
  • Raow

Ja verkligen :) Nu har hon tyvärr börjat bitas lite vid ammningen. På slutet när hon börjar bli trött så gnager hon på bröstet, aj aj aj! Hon börjar kunna sitta själv kortare stunder också :)

Svar på tråden Hur leker ni med er 5-månaders?