För oss som bakar
Baksugen idag, har just lagt upp ett bra recept på bullar på bloggen. Finns även som mjölkfritt, då blir dom ännu godare. www.frugnu.blogg.se
Baksugen idag, har just lagt upp ett bra recept på bullar på bloggen. Finns även som mjölkfritt, då blir dom ännu godare. www.frugnu.blogg.se
Bakade fantastiska bullar igår... Mmm så goda.
Snälla ni, kan inte få kort på min tårta, vill ha lite konstruktiv kritik kan någon kika in på www.frugnu.blogg.se och ge mig ris och ros?
Tack så mycket, den var väldigt fräsch i smaken
Bakat igen. En kladdkaka med kola och jordgubb Verkar dock inte få upp bilden. ( annars finns den i bloggen www.frugnu.blogg.se)
Körsbärstårta, recept kommer så småningom www.frugnu.blogg.se kan jag få hjälp med ris och ros? Behöver bli bättre! Finns även på instagram fetgnu heter jag där.
Dagens kaka är en en rulltårta med hallon och björnbärs maräng. Bild finns på bloggen www.frugnu.blogg.se
Ankmor, nu tror jag att det ska finnas. Sorry, synd att jag inte kan få bilderna att laddas upp på fl
Ankmor, försöker med appen och via nätet men jag kan inte ladda upp då heller. Blir tokig på det. Blir så tråkigt när jag inte kan visa upp det jag gör...
Idag bakar jag källarfranska, så enkelt och så gott. Recept finns på bloggen www.frugnu.blogg.se