• MammaFia

Vart köper era killar/sambos/män sina jeans?

Jag får höra av min sambo att iiiiiingen kille köper sina jeans på HM, Dressman eller de andra vanliga "billigare" ställena.

• Svar på tråden Vart köper era killar/sambos/män sina jeans?
  • Alle

Min bror och min svåger köper sina jeans på Dressman, inte min man dock

• EllaGirl

Min kille gör det inte iaf. Dressman är skit med dålig kvalité säger han. Han köper märkesjeans på rea =)

• lna

Min köper sina på JC. Trivs bäst i Crocker.

• Supermummy

Dressman - Motvilligt. Han säger att det är gubbjeans där, men vad gör man om man är nästan 2 meter och kraftig? Finns ju inte jeans som sitter bra någonannanstans. Killar i dag ska tydligen ha tajta jeans mycket.

• Setta

HM har min sambo köpt sina senaste.. kanonfina

• Cecilia1983

min sambo har köpt på hm nångång, men kvaliten är jättedålig...alla jeans han köpt där har gått sönder efter ett tag

• krakel

nej men min sambo köper på dressman jag tycker de är fina inte gubb jeans man får ju välja med omsorg hehe

• MammaFia

Har någon köpt jeans på Cubus?
    Jag såg massor av snygga kill jeans där. Har bara köpt kläder åt mig å barnen där innan. Vågar inte köpa jeans åt sambon utan att han har provat.

• Kixen

Dressman har ju supersnygga jeans, inga som passar min sambo storleksmässigt dock. Hans favorit jeans är Jack&Jones och Sand.

• Mammis me Tindra

Kan ju bara tipsa om cheap monday jeans, skit snygga och trendiga för både killar och tjejer. Alla deras jeans kostar 400kr

Svar på tråden Vart köper era killar/sambos/män sina jeans?