Vart köper era killar/sambos/män sina jeans?
Jag får höra av min sambo att iiiiiingen kille köper sina jeans på HM, Dressman eller de andra vanliga "billigare" ställena.
Jag får höra av min sambo att iiiiiingen kille köper sina jeans på HM, Dressman eller de andra vanliga "billigare" ställena.
Maken gillar det inte men har motvilligt erkännt att han nog måste börja handla på JC eller någon annan "specialaffär" eftersom han har en såpass udda storlek (SMAL och normallång...) och när han provade ett par smala crocker på JC så erkände han att de satt bra mycket snyggare än HM jeansen han brukar ha.
Kvaliteten på HM har vi dock inget emot, köper nästan alla kläder för övrigt där.
Jack & Jones handlar han på, som alla andra killar i den här staden..........
Maken min älskar sina HM-brallor och köper byxor där och ingen annan stans.
Han har flera par som är 5 år gamla som är kanonbra fortfarande!
Dessutom sitter dom jättefint
Min sambo älskar Replay-jeans...så blir mest JC....men sådär kul att köpa ett par jeans för 1500 spänn!! Men vill mab vara fin så :) Sen köper man ju kansken inte jeans varje dag direkt heller :)
Jack & Jones, har hänt att han köpt på JC med.
Han köper sina på JC. Han använder Lee och Levis.
Jack & JOnes men även JC när de har rea och när det är rea så köper vi flera par...
Hmmm.... Varför inte en butik på outlet i barkarby? får inte skriva namn va? märkent har nämnts ovan
där kostar jeansen (som annars kostat 999 bara 399-499:- typ.. MAssa fint!!
de öppnar i dag!!!!
Fanns tidigare i märsta
TIPS TIPS
Såg att Alle hade tipsat om levis.. då vågar jag kontra : Lee / Wrangler store är det somöppnar där idag!
min kille köper oftast dyra märkesjeans, men hm:s nya märke &denim har jättesnygga jeans för både tjejer o killar och kvaliten är som vilka andra jeans som helst. Så han har ett par favvojeans från hm som sitter jättesnyggt.
Min köper på JC, Carlings, Jack & Jones, Åhléns...
Rebecca: Det är ju jätte nära hans jobb. Ska ta å skicka dit honom. Tack!
Senaste köpet var ett par Fox-jeans för 1000 spänn...dyyyyyrt!!!!
JC!!
De senaste är Jack&Jones... Jag tyckte att han skulle köpa ett par Nudie, men han tycker att det är vansinne att köpa så dyra jeans Hahaha!
JC. Alla jeans han använder i samma modell