• Anonym (viktminskning)

Lepigen viktminskningsprodukter?

Har ett X antal grav.kilon att tappa, vill se snabba resultat för motivationens skull.Funderar på att testa Lepigens produkter och undrar om det är ngn som har erfarenhet av dessa och om de verkligen fungerar så bra som de säger sig göra???!{#lang_emotions_tongue_out}

• Svar på tråden Lepigen viktminskningsprodukter?
  • Anonym

puffar upp lite. vill också gärna veta

• Anonym (viktminskning)

Ingen?!!

• Anonym (Tess)

Beror på var du köper dom. Svenska produkter funkar inte (annat än med power of mind), det är bara kryddor. Utländska produkter med Ephedra fungerar men mest på det sättet att man blir piggare och mindre hungrig.

• Anonym (viktminskning)

Jag har googlat det nu och det är vi väldigt olika åsikter om huruvida det är en bluff eller ej. Svårt att veta vad man ska tro! Hursom så ammar jag fortarande så detta får nog vänta ett tag iaf.

• dahlinarn

det skulle ja också vilja veta! jag inte jätte överviktig men har några kilo att få bort så undrar om dem hjälper för de också ?

• Anonym
    Anonym (Tess) skrev 2010-02-11 08:36:23 följande:
    Beror på var du köper dom. Svenska produkter funkar inte (annat än med power of mind), det är bara kryddor. Utländska produkter med Ephedra fungerar men mest på det sättet att man blir piggare och mindre hungrig.
    Ephedra är väl inte tillåtet att föra in i Sverige?
  • dahlinarn

ne men i Lepigen X-strong är det bara naturliga ämnen. i lepigen superstrong är det ephedra tror jag. så jag är ute efter den lagliga naturliga lepigen hehe :) nån som testat?

• Anonym (Köp inte)

Dagens svenska produkter är bara lurendrejeri. Finns inget verksamt i dem längre. Eftersom det som var verksamt blev förbjudet.

För några år sedan fungerade de rätt bra dock.

• Anonym

du har alltså testat dessa nya "lurendrejerier" och påstår att dem inte funkar? för jag litar inte på folk som ska predika utan att ha testat själva.

• Anonym (Köp inte)
    Anonym skrev 2010-02-25 15:54:00 följande:
    du har alltså testat dessa nya "lurendrejerier" och påstår att dem inte funkar? för jag litar inte på folk som ska predika utan att ha testat själva.
    Ja jag har prövat dem. Skulle knappast predika iom att jag gillade de med efedrin ;)

De funkade bara fint. Men de här är rena sockerpillerna (fast utan socker då, de luktar och smakar snarare gödsel..)

Har testat minst 3 av de "nya" lepigen o dyl produkterna. Gav ingen verkan. Har testat minst 5-7 av de som gjorde det innan (fungerade dvs).
  • Anonym (Arnold)

Jag har lekt lite med dessa preparat och känner flera som har provat.
    Det som kan fås i Sverige idag, är lurendrejeri. Rent humbug. Det funkar inte. Det enda man minskar är vad som står på bankkontot.

Förr i tiden var efedrin (den kemiska) laglig och då funkade de. De funkade faktiskt väldigt bra. Lite för bra på några eftersom det kunda skapa oregelmässiga hjärtslag och liknande. Bäst fungerade de om man kombinerade dem med det vanliga 'mer motion och bättre kost'. Det gav en boost, man blev piggare och kilona försvann. Tyvärr kom de tillbaks så snart man slutade knappra piller.

Men nu är det där olagligt i Sverige men man kan tydligen tjäna pengar på att sälja produkter som har liknande namn.

Svar på tråden Lepigen viktminskningsprodukter?