Olivia3Mars: Oj, vilka stora äggblåsor!! Låter ju kanon! Hoppas att äggen är tipptopp även om de skulle vara lite färre!!! Härligt med ÄP imon!!

Hoppas allt går bra!!
Vad säger dom om den som är ca. 4 cm? Jag hade en sån stor en gång, var också 4 cm, men då fick vi inte köra (tror det var med Pergotime). Kanske inte spelar nån roll då man tömmer blåsan förresten?
Ja, visst är det tråkigt när de inte läser ordentligt... Vår läkare var jätteglad då vi kom och skulle göra VUL (var tänkt som ett tidigt grav.VUL i v.5, men hade ju fått MF) och det var skitjobbigt då man var tvungen att förklara det som hänt.... Det borde inte hända på en mottagning där det arbetar 3 personal! Ändå hade jag ringt dom och till och med varit där och lipat i lite panik.... Fyy, när sånt sker!!!!!
Var på VUL idag (det andra) och jag hade ca. 10 äggblåsor på ca. 13 mm/styck så jag är jättenöjd!!! Och det bästa var att högra äggstocken vaknat till liv och hade massa stora, de syntes knappt i måndags! Däremot såg slemhinnan sämre ut än i måndags (enligt mig alltså)! Hade räknat med ÄP på onsdag, men nu blir det på måndag istället 7:45!

Jippi!! Nu måste det bara gå den här gången!!!! Jag SKA bli gravid OCH få vårt barn detta året! Därmed basta!