Inlägg från: Love is everything |Visa alla inlägg
  • Love is everything

Carlanderskatöserna del 19

Nu är jag ruvare med en perfekt blastocyst! 4 st frystes idag och resten odlas tills imon... Så nu är man ledig 2 veckor med filmtittande och bokläsning i sängen. Måste funka va?

• Love is everything

Hur går det för er ruvare?? Några symtom?

Ska man räkna ET som rd 0?? Kändes så bra att det redan var rd3 idag, men kanske bara är på rd2 isf? Rynkar på näsan Är för övrigt dunderförkyld och nyser heeela tiden, känns hopplöst.... Testade idag för att se Ovitrellen, och den var redan ute ur kroppen! Härligt! Så när plusset syns (för det kommer det att göra) så är det på riktigt!! Skrattande

Håll era tummar så hårt som aldrig förr!! Nu måste det bli....

• Love is everything

Förstår dina känslor... Det här är ju mänsklig tortyr!! Har en del molvärk och tycker det känns positivt. Sen börjar brösten sluta ömma och humöret är som innan mens och då känns det bara skit! Igår lipade jag hela fm, kunde inte göra någonting. Men jag pratade med CA igår ang den nya kostnaden för att frysa ner resterande ägg, och frågade om man satt in det bästa eller fryst det. Då sa hon att jag fått 2 st 10-poängare en till mig, en till frysen och 3 st i princip också 10-poängare frysta. Då kändes det hoppfullt igen! Sen tänker jag lite på % också, det är ju faktiskt riktigt stor chans denna gången. Fått ett plus på andra försöket, och detta är fjärde så det borde fungera... Men som ni säger, det är bara till att sitta fint ner och vänta!

Ingen av er ruvare som tjuvtestar?! En annan lär ju börja redan imon....

• Love is everything

Usch, fy fan Olivia.....  Rynkar på näsan Finns inget att säga! Jag vet själv hur det känns när det kommer och när alla andra peppar och förklarar att "det visst" kan bli så och att det är HELT normalt i många fall. Men jag förstår dina känslor.... Hoppas du tar hand om dig och ni om varandra! Och jag håller tummarna fortsättningsvis ändå åt dig nu för att det ska ha tagit sig. Har du testat?

Annars hoppas jag att ni kommer fram till en bra plan tillsammans med läkarna och att ni får svar på alla era frågor! Många kramar till dig! {#emotions_dlg.flower} 

• Love is everything

Om jag inte skriver något, utan bara antyder så forstätter ni att hålla tummarna stenhårt för mig och äggis. Tänker att om jag skriver det så kommer det att gå åt skogen. IGEN. Rynkar på näsan Och det vill jag inte. Men kan säga att det blev igår på rd5 och tydligare idag.

Så inga grattis än!! TD på onsdag.... Drömmer Ni som gjort tiiiidiga VUL, när kan man se hinnsäcken?? 

• Love is everything
    Hemflyttad: Jo, det är för att jag haft både utomkveds och tidigt MF. Så då ska vi göra ett för att kolla att det sitter på rätt ställe,  som du skrev! Tror det blir v. 4-5 nånting, så att man inte blir besviken som du sa.... Sen gör vi ett till efter v.7 för att kolla <3! Går ju på distans, så ska kolla med min läkare (när jag ringer för att meddela vad det blir för utslag på testdagen). Orolig som tusan då jag aldrig gått förbi v.6 innan.... Så jag behöver många tummar nu! Drömmer

Hur går det för dig Majsanna?? Glad När ska du testa? Jag förstår inte hur du kan hålla dig i skinnet med att inte testa!! Jag hade blivit tokig av att vänta så länge... Eller så kanske det är det som hade vart det bästa? GladFunderade på en sak, du gjorde ET den 26:e, TD 9:e. Jag gjorde ET den 28:e och har TD 8:e... Känns som om jag fått väldigt tidigt denna gång? Kanske är skillnad på om man sätter in embryo eller blastocyst?  Hoppas hoppas hoppas sååå för din skull!! {#emotions_dlg.flower}
  • Love is everything

Åh, nej Olivia!!!!! Gråter Fy, vad tråkigt! Trodde sååå på dig denna gången.... Skickar världens alla kramar till dig! {#emotions_dlg.flower}

Majsanna: Nu måste du ta och testa!! Jag går ju här hemma och nojjar över dig! Inte bra! Flört Håller alla mina tummar och tår för dig nu!! 

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19