Inlägg från: Hemflyttad |Visa alla inlägg
  • Hemflyttad

Carlanderskatöserna del 19

Sötisa - hoppas allt ser bra ut på VUL imorgon!

Majsanna - håller tummarna hårt för er på tisdag!  Kramar.

• Hemflyttad

Jag trodde faktiskt att de gjorde ÄP på lördagar i alla fall, och till och med söndagar om det verkligen behövdes. Fy vad tråkigt! Sånt förväntar man sig inte när man betalar dyrt till en privat klinik. Tycker absolut du ska diskutera saken nästa gång. Hur det än blir sedan så är det ju bara att gilla läget och lita på läkarna. Har man många ägg som du brukar ha så befinner de sig säkert på olika stadier ändå, så då spelar kanske inte en dag mer eller mindre så stor roll??? Men konstigt är det ...

Spännande i alla fall att det börjar närma sig. Kram på dig!

• Hemflyttad

Majsanna - läste på din blogg precis. Är så fruktansvärt ledsen för er skull. Jag kan bara hoppas att ni trots allt får ett givande samtal och kan känna att det ändå finns ett sätt att gå vidare nu. Många kramar till er båda två.

• Hemflyttad

Majsanna - förstår att det på sätt och vis känns skönt att få det gjort, så att det är över. Jag skulle tro att ni har goda chanser med de tre frysta embryona. Efter er fruktansvärda otur så måste ni ju få ha lite tur snart. Kram.

Sötisa - hoppas det går bra idag!

Vinterland - låter verkligen skit, vad jobbigt att inte få hjälp! Hoppas att det löser sig riktigt snart. Kram.

• Hemflyttad

God morgon!

I eftermiddag ska jag på VUL för att kolla om det finns något där inne. Känns fortfarande overkligt. Har haft lite rosa och bruna flytningar de senaste dagarna, inte så kul. Eftersom jag inte vet när jag hade ÄL så vet jag inte exakt vilken vecka jag är i nu heller. Borde vara runt 6+0, men kan vara lite tidigare också, eller möjligen lite senare. Vet inte vad man borde se så tidigt, men det berättar de väl.

Usch, vad nervöst, har knappt sovit i natt. Skulle uppskatta om ni kan hålla tummarna! Berättar ikväll hur det gick ...

• Hemflyttad

Hej igen!

Det gick väl sådär idag. Han kunde se en gulesäck men inte så mycket mer. Får komma tillbaka om en vecka och kolla läget, men verkar inte så jätteljust. Får hoppas att det var för tidigt helt enkelt, har ju inte lika bra koll som när man gör IVF. Det är i alla fall inget utomkveds igen, skönt.

Majsanna - ta hand om dig och vila, många kramar.

• Hemflyttad

Om jag var på dag 12 efter ÄL den dagen då jag testade positivt och hade ett hcg-värde på 26, så är jag 6+0 nu. Kanske ligger jag några dagar senare och är bara 5+5 eller så. Hur som helst så är det väl bara att hoppas på det bästa ...

• Hemflyttad

Missfall på gång här nu ... Gråter Jävla skithelvete!

Nu håller jag tummarna för Sötisa - hur har det gått? Någon på den här tråden måste väl ändå få bli och förbli gravid snart för sjutton!!

• Hemflyttad

Love is - vad härligt det låter, hoppas ni får en helt underbar dag!

Sötisa - hur har det gått? Blir lite orolig när man inte hör någonting ...

Tycker att det skulle vara trevligt med lite nya ansikten på tråden så att det blir lite mer liv och rörelse! Fast det är väl några av oss som kommer igång med nya försök de närmaste veckorna, så då händer det en del så klart.

Själv har jag fortfarande ingen aning om vad som pågår i kroppen. Trodde ju att missfallet var ett faktum i fredags för jag började blöda och hade ont, men det kom av sig efter någon timme. Sedan dess har det inte kommit något blod alls. Har inga förhoppningar direkt, ska bli skönt att gå på VUL på torsdag så att det här blir överstökat. Det är jobbigt att gå omkring och vara "halvgravid" ...

Kram på er

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19