Inlägg från: majsanna |Visa alla inlägg
  • majsanna

Carlanderskatöserna del 19

mmiaa skrev 2011-05-03 21:29:00 följande:

Idag kom mensen så det blir sprutstart här imorgon! 200E puregon är planen, VUL på måndag och planerat äp i början av vecka 20. Mycket blandade känslor men vi hoppas ju såklart Första gången med korta metoden.
    Håll tummarna tjejer

Vad spännandne med start!! Jag håller med Vädur om att den korta metoden är jättesmidig. Jag har i och för sig aldrig gjort den långa...
    Nu måste det ju fungera! 
  • majsanna

vinterland: Stort grattis!! Förstår att du är reserverad lycklig. Det känns som jag är det hela tiden trots att jag idag har gått in i vecka 19. Oron släpper nog inte förän bebis är ute eller kanske inte förän om 20 år eller nåt

• majsanna

Första gången bodde vi på båten Ibis nere vid Götaälvsbron. Litet och inget jag rekommenderar. Andra gången bodde vi på Hotell 11 på Hisingen. Kanonhotell!! 
    Vi bodde båda gångerna tre nätter eftersom vi inte åkte hem mellan ÄP och ET så då använde vi medmerakortet på dessa hotell som gör det riktigt förmånligt.  

• majsanna

Nu är vi hemma igen från förlossning. Klockan 00.20 i natt kom en liten pojke som var 19 cm lång och vägde 150 gram. Så ofantligt overkligt hela den här processen varit.

Tack för er tankar. Det betyder jättemycket för mig och min man. 

• majsanna
    cotton skrev 2011-05-17 14:16:05 följande:
    Jag är så ledsen Majsanna för att ni inte fick behålla er son. Jag förstår de känslor av overklighet kontra orättvisa som ni upplever nu och jag förstår att det är fruktansvärt.

Alla mina tänkar är hos er. Många varma kramar.
    Tack och tack för dina kommentarer på bloggen.
  • majsanna

Jag och mannen är sjukskrivna till och med den 30 maj. Jag tror inte att jag är redo att gå tillbaka till jobbet då, men vi har en tid hos kurator dagarna innan så då kan vi känna efter hur vi vill ha det.

• majsanna
    42an skrev 2011-05-21 23:06:58 följande:
    Majsanna: Stor kram. Ofattbart och så orättvist! Ta hand om varandra. Kram!
    Tack. Ja, ofattbart är bara förnamnet känns det som. Jag har jättesvårt att förstå att jag faktiskt är mamma nu fast att barnet inte finns.

Kram tillbaka. 
  • majsanna
    amorosa skrev 2011-05-22 10:52:51 följande:
    majsanna: mina tankar finns hos er...

För vår del är det ÄP imorgon. Är lite nervös för att det inte ska bli så många ägg, trots 14 äggblåsor i onsdags. Jag känner nämligen inte särskilt mycket i magen... Åker upp till Gbg ikväll och bor på SGS Veckobostäder på Utlandagatan i natt. Smidigt, nära och billigt.
    Lycka till!
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19