Carlanderskatöserna del 19

Loppan: det är fantastiskt! Vilken tur att jag lyckades övertala dig att byta till CA! Hihi!
Mom70: har bara hört att slemhinnan ska vara treskiktad för att allt ska vara ok och ÄP ska vara aktuellt. Den ska väl vara 8-10 mm tjock också?
Fismamman: grattis till bra äggskörd! Hoppas du får glädjande besked idag!
Vädur: åh, vad skönt att ni fick ett så bra samtal med Torbjörn! Han är verkligen en klippa! Synd att det skulle dröja så länge innan de fattade att ni hade rätt ang dosen... Hoppas nu ni kan njuta av sommaren, och sen är pigga och motiverade för nytt försök i augusti.
vinterland: lycka till idag! Är detta ert första försök på CA? Gjort försök på Sahlgrenska tidigare?
Grattis till ruvarstatus, mom70 och fismamman!
Jag tog första tabletten primolut nor idag, så nu räknar vi ned till mens och sprutstart. Sprutstart bör bli 8 maj. Blev så förvirrad i förgår, för då upptäckte jag äl-sekret när jag var på toa... Helt oväntat. Det är förvisso 14 dgr sen mens, men jag har aldrig i hela mitt liv haft en enda regelbunden mens, allra minst 28-30 dgr cykel. Kan en graviditet (och mf) ändra på en sån sak?? Blev lite tveksam till om jag skulle börja med primolut eller ej, men jag gjorde det ändå. Det har inte kommit mer äl-sekret heller, så det var säkert bara skrämseltaktik från kroppens sida. Inget utslag på äl-stickan igår heller. Knas.
Ser iaf fram emot det kommande försöket och hoppas inte det blir nåt strul. Blir lite orolig när jag läser om era senaste erfarenheter. Verkar som de blivit lite förvirrade på CA... Men det ska nog gå bra.
Hoppas ni alla haft en riktigt härlig påsk! Det har ju varit rena sommaren här i Skåne, där jag håller hus!
Sötisa: har du haft så många missfall, så att de gör mf utredning? För det görs väl efter upprepade mf? Eller? Hur gör de utredningen?
lycklig vill ha mer: hoppas inte det är någon fara.
Fismamman: härligt med små eskimåer! Grattis!
dallas: vad spännande! Pirr i magen, antar jag!
lito: klart vi håller en tumme eller två för dig!
längtar mycket: förstår att ni blev rädda, men vad skönt att allt såg bra ut!
Måste fråga om någon här har flugit med sprutorna i bagaget? Vet inte om jag vågar checka in dem, för tänk om bagaget inte kommer fram i tid, eller försvinner?? Ska förvissa bara från Ängelholm till Sthlm, men ändå. Får väl prata med CA om läkarintyg för sprutorna, för att få ha det i handbagaget kanske?