Carlanderskatöserna del 19
Majsanna - Konstigt att det blir färre äggblåsor med högre dos. Det är verkligen svårt det där, man fattar inte riktigt hur det fungerar. Men ibland får man fler ägg än man tror, så jag hoppas att det blir så för dig. Dessutom så gäller det ju att få ett riktigt bra ägg... Bra att ÄP har bokats in. Det är ju inget att vara glad över, särskilt i ditt fall, men jag hoppas och tror att ni kommer att känna glädjen några veckor senare. Kram.Mmiaa - Här går det undan! Det blir säkert inga problem med upptiningen, håller tummarna.
Love - Härligt, grattis! Men vad jobbigt att du tog fel dos, jag hade också fått panik! Skönt att höra av läkaren att det gick bra ändå.

Själv glömde jag min telefon hemma idag. Om det hade varit dagen efter ÄP eller två dagar efter hade jag åkt raka vägen hem och hämtat den, men eftersom det är dag tre räknar jag iskallt med att det inte blir något samtal utan att det blir ET på söndag som planerat ... Har mejlat dem i stället och även min sambo för att höra om han kan ringa dem och kolla läget.