• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-05-12 21:40:52 följande:
    Distansgyn hade visst ringt och försäkrat sig om att Suprefacten fanns till och med. Kan tänka mig att ett apoteks sortiment kan påverkas ganska mycket om det finns en läkare på orten med lite specialintresse. Oj! 6-månaders mage! Då får man säga att Suprefacten har fungerat, jag har känt mig lite tjock, men inte i närheten av gravid-tjock. Det kan väl vara värt lite väntan då...
    Jo vårt apotek har mer hemma än många andra apotek om jag tolkat det rätt. Bara i denna tråden är vi ju iaf 3 st hos samma gyn och apotek. Han har sagt att han har IVF patienter som bor kanske 8-10 mil bort och dom kanske oxå hämtar sin medicin där.

Ja var glad att du inte fick min svullna mage. Hade lite svårt att gå då. Men det gick över fort
    .?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • calcaneus

Det regerar att bo på landet helt enkelt!

• mulan
    calcaneus skrev 2010-05-12 22:14:42 följande:
    Det regerar att bo på landet helt enkelt!
    ha ha ha
    .?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • ceropegia

calcaneus: Håller med mulan... Wow! Härligt med så många embryon! Det kommer gå vägen efter sommaren skall du se! Hoppas du mår bra efter överstimuleringen bara.

• calcaneus
    ceropegia skrev 2010-05-13 22:20:35 följande:
    calcaneus: Håller med mulan... Wow! Härligt med så många embryon! Det kommer gå vägen efter sommaren skall du se! Hoppas du mår bra efter överstimuleringen bara.
    Tack, jag mår kanon! Som sagt, bara otålig. Och så börjar jag bli mer och mer glad att vi har alla de där embryona. Och fantisera om alla syskon vi kan skaffa{#lang_emotions_tongue_out}
  • ceropegia

Calcaneus: När skall de höra av sig om hur många som går att frysa? Vi fyck ut 15 ägg..13 blev embryon..men bara 2 st blev blastosar..en till mig och en till frysen.. Om den jag bär på blir fullgången så kan vi nog kassera den i frysen dock..blir isf min mans 5:e..och jag tror han nöjer sig med 4...tyvärr ;)

• calcaneus

De skall höra av sig på lördag. Jag tror jag läste om ert ganska stora bortfall tidigare i tråden så jag är lite beredd... tror jag?

Jag tror inte vi kommer skaffa mer än ett barn till heller, men det kanske inte känns likadant när man väl är klar med bebistiden på nästa (Nä vaddå ta ut saker i förskott? {#lang_emotions_wink}) och det förhoppningsvis ligger något embryo i en frys någonstans... Den som lever får se, men jag kommer i alla fall ha fyllt 38 om vi får ett barn till så ytterligare ett... tja...
  • ceropegia

calcaneus: Ville bara varna dig lite så du inte hoppas på för mkt...det är nog ovanligt att typ 10 st skulle bli blastosar... Säg aldrig aldrig! Min mamma var 42 när hon fick min minsta syster...och då hade hon inte jättelätt att bli med barn innan. Mirakel sker! :)

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19