Carlanderskatöserna del 19
Loppan!!! Åh, vad underbart!!! Stort stort grattis! Nu jäklar ska vi vara lattemammor tillsammans!
Åh, vad glad jag blev!
Loppan!!! Åh, vad underbart!!! Stort stort grattis! Nu jäklar ska vi vara lattemammor tillsammans!
Åh, vad glad jag blev!
Loppan: nu får du komma över till vår gravidtråd! www.familjeliv.se/Forum-2-14/m57177766.html
Vädur: fy vad trist att det inte blev någon ET. Men skönt att ni fått prata med Göran och fått rett ut situationen.
Jag är tyvärr tillbaka på ruta ett igen, då vi fick missfall i slutet av förra veckan. Det är just nu ganska tungt, och jag vet inte hur vi går vidare. Tack o lov har jag inte haft några smärtor alls, och inga störtblödningar. Ska snart ringa CA och höra vad de säger. Vi har betalt för två försök till. Mitt i all misär känner jag ändå att det finns ett ljus i tunneln. Vi har ju ändå blivit gravida för första gången, och vi är inte helt hopplösa.
Vädur, Mirakelbarn: tack snälla... Kramar behövs och är väldigt välkomna. Även de som skickas genom cyberrymden.
Pratade med CA och bokade om vul till fredag nästa vecka. Skulle egentligen varit på onsdagen, men då hos Göran, som vi aldrig träffat. Därför bokade hon om till fredag, så vi får träffa Torbjörn igen, och la in tid för samtal med honom också. Inte bara vul. Undrar när man kan sätta igång igen? Vill de att man ska invänta naturlig mens? Det är nog det bästa för kroppen egentligen.
Lito: tack för kramarna! Det var många blåsor! Hoppas på ÄP på fredag då. Måndag låter lite riskabelt.
sydney, skrippo: då är det säkert så att jag får vänta till mensen kommer. Men bara gudarna vet när det blir... Är ju så oregelbunden, så hälften kunde varit nog. Men det är nog bra. Vill inte stressa fram nästa försök heller.
Lito: stort lycka till på fredag! Vilket hotell är det ni pratar om? *nyfiken*
Lito: lycka till idag!
Nu har jag bokat en spa-helg för mig och maken! Tyckte vi var värda det och kunde unna oss lite. Det blir 12-13 mars på hotell Skansen i Båstad! Åh, vad jag längtar redan! Vi ska bara ta hand om varandra och njuta.
Trevlig helg!