Föräldrar i Vallentuna
Gör ett försök att öppna ny tråd...skulle lägga in ett svar och upptäckte att tråden gått ut!
Gör ett försök att öppna ny tråd...skulle lägga in ett svar och upptäckte att tråden gått ut!
linny: japp midgårdsskolan brukar ha,det vet jag eftersom att ungarna går där.
men dem har haft lite svårigheter med isen denna vinter tyvärr.....men nu verkar den vara ok.
kanske får ta en tripp till kb om inte annat..........
Hej alla!
Idag var första dagen spå Vattenhusets simlekis - tyckwer det kändes jättebra och nyttigt för sonen som är lite vattenrädd.
ser att ni skriver om förskolor - vi har ju på Sjumilaskogen (inte så bra om man bor i Nyby) och det känns jättebra men nu har vi fått plats på Lovisedal till hösten (vi bor i Uthamra) - är det nån som har barn på lovisedal?
Puh, hade skrivit långt inlägg som försvann i cyberrymden, så nu blir det bara det viktigaste: det blir en extra Kometutbildningsomgång som startar tisdag 15 feb, pågår 10 tisdagskvällar. Det var ju några fler intresserade här för ett tag sen. Jag gick första omgången i onsdags och det känns riktigt bra, rekommenderas!
Tjo!
Ja just ja, ang komet så fick jag mail om det i förra veckan att de skulle starta en till omgång. så jag ska gå.
skogsrå: ni går inte båda? Vi hade gärna gått båda men hur får man till det undrar jag. 10 tisdagar klockan 17 - 19.30 känns inte riktigt rimligt att man kan gå båda två!?
Tack för tipset om den extra kometutbildningen! Gissar att den redan är fullbelagd, men tog en chansning och mailade iaf, får se vad de svarar. Frågade också om det funkade att bara en gick, känns som sagt svårt att få till barnvakt vid den tiden och så många veckor i rad.
Är det någon som har handlat mat med hemkörning nån gång? Vilken butik isf och var ni nöjda? Vi har handlat från Mataffären några gånger, har varit nöjda med maten, men de har så dåliga leveranstider..
lollolis: han jag har vart i kontakt med, Matti, sa att det va inga som helst problem att gå bara en förälder! för som sagt, hur lätt är det att gå båda dels vid den tiden men sen även att få barnvakt 10 tisdagar på raken vid den tiden :S
Har inte testat sån hemkörning utan bara sån där färdig matkasse med meny, Linas matkasse men det va inget för oss, vill bestämma själv vad vi ska äta