Föräldrar i Vallentuna
Gör ett försök att öppna ny tråd...skulle lägga in ett svar och upptäckte att tråden gått ut!
Gör ett försök att öppna ny tråd...skulle lägga in ett svar och upptäckte att tråden gått ut!
Linny låter bra att låta barnen hjälpa till med städningen...
Var ligger Gustavs udde?
Idag var första städningen och jag är supernöjd helt underbart... Så här rent har vi nog aldrig haft det. Maken var helt chockad- ställen vi har försökt få helt rena men hur vi än har försökt så har vi aldrig lyckats riktigt, köksskåp, glasväggarna i duschen, allt är som nytt igen
allt är verkligen skinande rent
Tjejen är ett proffs, det ända jag undrar över- hur gör man med sin städerska när hon gör ett superjobb- ska man ge dricks?
Jennie: var det aktiva ni har? Kul att du är nöjd, hoppas det fortsätter så
Vet inte om man får ge pengar beror nog på deras policy men lite choklad el annat kanske
Ja jag hörde med en annan som också har städhjälp, de ger presenter till jul och sommar. Japp vi har Activa service
Hoppas ni hade det bra på Valborg.
Vi håller på och gör om i barnens rum och undrar om ni har några tips på var man kan köpa snygga påslakan som inte är för barnsliga. Idag har vi lille skutt, Bamse, Hello Kitty och spindelmannen, men nu vill vi ha något lite tuffare men sjutton vad svårt det är att hitta
Vilket härligt väder det är idag
Håller på att leta dansskola till Linn inför hösten.
Någon som vet om det finns andra än funkykids, sway, flex och Laisings i närheten (typ här, Täby eller Väsby)?
Loppanl Ida går på flex och vi är väldigt nöjda. Nu var det show och dom var ju så söta min 7 åriga kille blev sugen så nu har jag även anmält honom till streeten till hösten
Ni som är nyfikna på min städning, kan jag berätta att i fredags hade vi en annan städerska eftersom vår städerska var sjuk och hon städade MINST lika bra vilket innebär att vi är nöjda! Nästa helg ska vi ha storstäd och fönsterputs, får se hur det blir
Jennnie: vem har Ida som fröken? Har hört lite blandat om hon som äger Flex. Vårt stora bekymmer är att hitta en tid som passar, vi vill helst ha en vardagkväll, och inte alltför tidigt, så man hinner hem från jobbet. Fanns dock ett pass på Flex som skulle kunna funka..
Roligt att höra att städningen funkar bra, då är det ett alternativ vi ska fundera på om vi ska satsa på städning igen!
Ida har haft Angelica och hon gillade henne. Nu kommer hon dock att byta till Natasha, vi har bokat oss på tisdagar. Ville också ha en vardag eftersom helgerna är fullbokade med simning och tennis
Det var tisdagen med Natasha jag också tittade på. Velar just nu mellan det och köra funkykids på helgen och simskola i veckan, så får båda tjejerna dansa..
Funkykids, är det gymochsims dansskola?