• Babydoll79

Relationsproblem

Jag har problem... Men jag vet inte om det här är rätt forum att skriva i?

Letade lite här i FL forum efter trådar med liknade problem och hittade:
    www.familjeliv.se/Forum-4-51/m49021316-15.html

Kände igen mig så otroligt mycket så det blev liksom ett aha-moment.

Men jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra?

Jag är en tjej på 30 år som bor i stockholm, har varit singel i 5 år ca. Tycker att jag ser helt ok ut. Har haft 3 förhållanden, det längsta på ca 2 år. Jag har antagligen låg självkänsla för jag har väldigt svårt att träffa någon och få ett stabilt förhållande. Har kommit fram till att behöver mycket bekräftelse, men ändå så klarar jag inte av killar som är för på och oattraktiva.

Den senaste killen jag dejtade tyckte att jag överdramatiserade hela tiden, men jag sa att jag var en känslomänniska och att jag antagligen kände mer än vad han gjorde...  Han sa att han gillade mig, hen det var mer snack än verkstad om man säger så.

Jag fattar själv att jag blir för på, men kan inte hejda mig själv!
    Jag kan inte låta bli att skriva det där brevet, eller det där smset eller ringa och vilja ses.

De senaste killarna jag träffat har varit väldigt intresserade i början och väldigt på i ungefär en månad sedan svalnar det drastiskt, och då har jag tinat upp,
    och då blir jag på men de är inte det längre... och så undrar jag alltid varför de inte längre är intresserade... så jag antar att jag inte är tillräckligt intressant. :(

Jag vet inte längre vad jag ska göra, känner att det inte finns någon därute för mig längre...

Jag vill ha råd! Vad ska jag göra??

Svar på tråden Relationsproblem