• Ruggugglan

Helvita blöjor? Libero.

Köpte blöjor från Libero förra veckan i strl. 3-6kg. Det lite större paketet så jag gissar på att det är ett sk. ekonomipaket. Öppnade det för en liten stund sedan och de är helvita?

Kommer inte ihåg att de var så förr? Är det jag som missat något?

Kimmy 051130 Charlie 100111
  • Svar på tråden Helvita blöjor? Libero.
  • Modin

Jag fick oxå så om mailade dom men dom har fel med sina leverantörer så dom får inte fram den rätta utsidan.. Så de kommer att va lite konstigt ett tag fram över..

• MeAndMyBoys

tycker de i alla fall kan skicka ut någon rabatt kupong.... vita blöjor e ju skittrist! visst kan jag ha överseende med att de har problem, men så länge de har de kan jag lika gärna köpa PAMPERS eftersom jag antar att jag får en färdig produkt från dom.

blöjor är redan tillräckligt dyrt som det är....
  • Honey Boo

Men? BLÖJOR!?!?!? Vad spelar det för roll hur de SER UT?

Ni har väl för sjutton kläder på barnen utanpå?
    Eller är det för skiten ska bli glad när den dimper ner i en blöja med en kanin på?

Vi vänder på det: Varför slösa färg (miljösynvinkel)? Varför betala MER för blöjor för de är pimpade? Färg, tryck, mönster= ökat arbete= ökat pris

Mer vita blöjor åt barnen säger jag!

• Ruggugglan
    Honey Boo skrev 2010-02-13 16:34:53 följande:
    Men? BLÖJOR!?!?!? Vad spelar det för roll hur de SER UT? Ni har väl för sjutton kläder på barnen utanpå? Eller är det för skiten ska bli glad när den dimper ner i en blöja med en kanin på? Vi vänder på det: Varför slösa färg (miljösynvinkel)? Varför betala MER för blöjor för de är pimpade? Färg, tryck, mönster= ökat arbete= ökat pris Mer vita blöjor åt barnen säger jag!
    Jag skiter fullständigt i hur de ser ut Jag blev bara förvånad. Jag köper Libero eftersom det är den som sitter och fungerar bäst. Sen om det är en kanin eller gud vet vad på sruntar jag i!
  • Honey Boo
    Fragile Flower skrev 2010-02-13 20:12:20 följande:
    Jag skiter fullständigt i hur de ser ut Jag blev bara förvånad. Jag köper Libero eftersom det är den som sitter och fungerar bäst. Sen om det är en kanin eller gud vet vad på sruntar jag i!
    Låter bra!!
  • Sunebus

Jag har också fått vita och jag tycker att de är något annorlunda förutom att de är vita. Lite lättare och tunnare verkar vara en billigare variant.

• Puzzla88

Håller med dig Sunebus, jag tycker också förutom trycket att de är mindre, tunnare och känns sämre i kvaliteten. Visst spelar väl inte trycket nån större roll man blev ju mest förvånad men ni kan ju ge er 17 på att vi får betala för det och är blöjan dessutom som jag tror också fel sort så är det ju åt skogen! För jag betalar för en produkt jag förväntar mig att få inte en annan. Jag tycker att det osar skumt... och kommer inte köpa Libero så länge deras produktionsfel fortlöper. Inte köpa grisen i säcken liksom. 

• Ruggugglan
    Puzzla88 skrev 2010-02-15 21:47:35 följande:
    Håller med dig Sunebus, jag tycker också förutom trycket att de är mindre, tunnare och känns sämre i kvaliteten. Visst spelar väl inte trycket nån större roll man blev ju mest förvånad men ni kan ju ge er 17 på att vi får betala för det och är blöjan dessutom som jag tror också fel sort så är det ju åt skogen! För jag betalar för en produkt jag förväntar mig att få inte en annan. Jag tycker att det osar skumt... och kommer inte köpa Libero så länge deras produktionsfel fortlöper. Inte köpa grisen i säcken liksom. 
    Kommer liksom du att avstå från Libero ett tag framöver.
  • Suri

Jag tycker det ser mycket frächare ut med helvita blöjor! Blev glatt överraskad. Synd att det inte kommer att fortsätta så. Kanske ska hamstra nu då

Svar på tråden Helvita blöjor? Libero.