2Fina skrev 2010-11-10 09:17:38 följande:
Memba, här har du en som inte äter som hon ska men vi frsöker inte göra sån stor sak av det... välling slutade hon med i samband med att hon slutade med blöjor på natten, allting självmant
Idag var Leya glad åt all snö som kommit ner inatt... själv ska jag, sambon och Billy in till stan och se om vi hitter några fina kläder till bröllop/dop
Inte det roligaste att åka när det snöar... men men...
Jolinas kommentar när det började falla snöflingor: "var är tomten då?"
Så nu har jag gjort en typ kalender med ringar, en ring för varje dag som är kvar till julafton så får hon kryssa en ring varje dag så hon ser hur länge det är kvar till tomten kommer
Annars har hon tagit flera steg bakåt vad gäller nattorrheten och blöja. Flera veckor gick bra, men sen började olyckorna hägra lite var natt nästan, vet inte hur många gånger jag fått tvättat allt i sängen, så nu har jag tröttnat...nu får hon ha blöja igen ett tag
Likaså nappen...den avböjde hon ju själv för en tid sen men nu är den tillbaka (vi sparde den ifall hon skulle behöva tutta för att lindra ev besvär av öronen i samband med flygningen) Nu har vi i alla fall bestämt att tomten ska få dom.