MajMammor 2007 15
 Härlig dag Jolina verkar ha haft! Ja du också förutom jobb kanske?
 Härlig dag Jolina verkar ha haft! Ja du också förutom jobb kanske?  
 Första gången Leya var till doktorn och skulle kolla öronen galltjöt hon... så nästa gång vi skulle kolla öronen bearbetade jag henne länge innan (ett par dagar iallafall) och då gick det mycket bättre. Då var det endast sticket i fingret och att bli påtvingad plåster som var hemskt
 Sen har det faktiskt gått bättre och bättre. Det är jätteviktigt för henne att veta i förväg vad  som ska hända så jag hymlar inte med något utan berättar som det är vad dom ska göra.
 Sen har det faktiskt gått bättre och bättre. Det är jätteviktigt för henne att veta i förväg vad  som ska hända så jag hymlar inte med något utan berättar som det är vad dom ska göra.Nu är det dags för tandläkare om ett par veckor så nu är det bearbetning av det som börjar

Johanna älskar att åka till sjukshuset men vill inte ha någon puta (spruta) Vet inte om det är den sedvanliga fikan i cafeet efteråt som lockar mest

Min farmor ligger på sjukhuset och farfar klarar sig inte själv, han är tämligen förvirrad. Sedan skulle vi åka på min kusins student men det var kaos i stockholmstrafiken så det tog oss 2 tim att åka en sträcka som normalt tar 40 min. Då vände vi och åkte hem igen. Det var tvärstopp på hela Essingeleden och alla andra genomfarter.
  Min farmor ligger på sjukhuset och farfar klarar sig inte själv, han är tämligen förvirrad. Sedan skulle vi åka på min kusins student men det var kaos i stockholmstrafiken så det tog oss 2 tim att åka en sträcka som normalt tar 40 min. Då vände vi och åkte hem igen. Det var tvärstopp på hela Essingeleden och alla andra genomfarter. Hon har varit grinig och trött idag. Hon sa i bilen idag  Ja måtte inte vaja vaken, ja måtte sova min säng och läsa saga. Då hade hon varit vaken i 3 timmar bara.
  Hon har varit grinig och trött idag. Hon sa i bilen idag  Ja måtte inte vaja vaken, ja måtte sova min säng och läsa saga. Då hade hon varit vaken i 3 timmar bara.