Heoo, kul med framsteg, rulla från mage och så är ju lugnet före stormen egentligen  

Magen mår finfint faktiskt, sparkar hit och sparkar dit, det "roliga" är att det inte syns så mycket än och då är jag ändå i v24 (25 på tisdag). Skönt dock att jag fortfarande kan sova på mage även om den lille blir lite irriterad ibland och knackar och frågar vad jag håller på med  
 Mel,

Mel, det är verkligen länge för nån i min ålder, över halva mitt liv har jag varit tillsammans med honom! Helt sanslöst sjukt!! Behövs väl lite putsning i fogarna bara så är vi som nya sen  

Idag har jag varit helt fruktansvärt irriterad på Leya.... som nu när vi skule sätta på nattlinne, då har vi tagit som rutin att gå på toa först. Idag ville hon inte (som alla dagar faktiskt) så då orkade jag inte bråka utan jag gick på toa istället... då börjar hon storgrina för hon var ju "kittnödig"... vet inte om hon räknar med att man ska bråka en stund med henne eller vad det är frågan om.. idag har jag nog haft sämst tålamod hittills och faktiskt skrikit en del åt henne... antingen rinner det av henne eller så ställer hon sig och börjar snyfta eller så tittar hon i golvet och ändrar inte något av beteendet ändå... pust...