• Anonym (+ eller inte??)

Mensvärk en vecka efter ägglossning

Har sån värk i tjejmagen, började känna lite igår och idag är de tillbaka, var som värst imorse på jobbet sen gick de över men nu är de tillbaka igen. Känns som mensvärk och de molar och har sig.

Jag hade ägglossning den 6-7 och den 2e hade vi sex. Kan de verkligen vara möjligt att bli gravid så tidigt innan äl?

vad tror ni? någon som kännt såhär?

• Svar på tråden Mensvärk en vecka efter ägglossning
  • Anonym

Men du ska väl ha mens snart?

den 22a ska jag ha så de är ju över en vecka kvar tills mensen ska komma! Har aldrig mensvärk en vecka innan mensen, max en dag innan den kommer

Har nu en konstig ryggont med, de hugger till i ryggen emellanåt. Mensvärken kommer och går, värst på morgonen, och idag inbillade jag att de stack i bröstvårtorna..
    Kan man vara skengravid?

• Anonym
    Anonym (+ eller inte??) skrev 2010-02-13 10:02:45 följande:
    Har nu en konstig ryggont med, de hugger till i ryggen emellanåt. Mensvärken kommer och går, värst på morgonen, och idag inbillade jag att de stack i bröstvårtorna.. Kan man vara skengravid?
    låter som för mig haha samt mkt vita flytningar
    Anonym skrev 2010-02-13 10:04:05 följande:
    låter som för mig haha samt mkt vita flytningar
    Jag hade flytningar i förrgår, kändes nästan som mensen skulle komma.

NÄr har du BIM?
  • Anonym
    Anonym (+ eller inte??) skrev 2010-02-13 10:05:59 följande:
    Jag hade flytningar i förrgår, kändes nästan som mensen skulle komma.NÄr har du BIM?

22/2 dudå

har du ont i äggstockar?

Anonym skrev 2010-02-13 10:14:05 följande:
    22/2 dudå   har du ont i äggstockar?
    20/2

Har som mensvärk, eller ägglossningsvärk till o från nu, de hugger i tjejmagen, måste väl vara äggstockarna eller?
  • Anonym
    Anonym (+ eller inte??) skrev 2010-02-13 10:17:22 följande:
    20/2Har som mensvärk, eller ägglossningsvärk till o från nu, de hugger i tjejmagen, måste väl vara äggstockarna eller?
    ja samma som mig.
    Sen massa vita flytningar helt genom blöt haha har inte svamp vill ja tillägga.
    Anonym skrev 2010-02-13 10:20:37 följande:
    mkt ökad aptit med
    jag har nästan tvärtom känner mig proppmätt på bara lite och sen blir jag illamående.
    Åt en macka till frukost förut och nu har jag halsbränna:( känns som mackan sitter kvar i halsen. 
Svar på tråden Mensvärk en vecka efter ägglossning