• Anonym (+ eller inte??)

Mensvärk en vecka efter ägglossning

Har sån värk i tjejmagen, började känna lite igår och idag är de tillbaka, var som värst imorse på jobbet sen gick de över men nu är de tillbaka igen. Känns som mensvärk och de molar och har sig.

Jag hade ägglossning den 6-7 och den 2e hade vi sex. Kan de verkligen vara möjligt att bli gravid så tidigt innan äl?

vad tror ni? någon som kännt såhär?

• Svar på tråden Mensvärk en vecka efter ägglossning
  • Anonym
    Anonym (+ eller inte??) skrev 2010-02-13 12:32:08 följande:
    jag har nästan tvärtom känner mig proppmätt på bara lite och sen blir jag illamående.Åt en macka till frukost förut och nu har jag halsbränna:( känns som mackan sitter kvar i halsen. 
    usch då .,....hur mkt har du molvärk*?
    Anonym skrev 2010-02-13 13:16:45 följande:
    usch då .,....hur mkt har du molvärk*?
    nej värst om mornar och kvällar, men antar att de är då man känner efter när man tar de lugnt, på jobbet hinner man inte känna efter.
    har liksom en slags tyngd känsla i magen, typ som vid mens
    HAr även fått ont i ryggen, påminner om när jag var gravid med dottern!
  • Anonym
    Anonym (+ eller inte??) skrev 2010-02-13 13:28:12 följande:
    nej värst om mornar och kvällar, men antar att de är då man känner efter när man tar de lugnt, på jobbet hinner man inte känna efter.har liksom en slags tyngd känsla i magen, typ som vid mensHAr även fått ont i ryggen, påminner om när jag var gravid med dottern!
    oxå ryggont känns som mens värk men får ingen mens haft detta 3 dagar nu typ
    Anonym skrev 2010-02-13 14:49:32 följande:
    oxå ryggont känns som mens värk men får ingen mens haft detta 3 dagar nu typ
    Mitt började så smått i tisdags eller onsdags..
    Usch jag blir tokig, kommer vara sååå drygt att vänta tills den 20e o se om mensen kommer eller inte..
  • Anonym
    Anonym (+ eller inte??) skrev 2010-02-13 15:00:44 följande:
    Mitt började så smått i tisdags eller onsdags..Usch jag blir tokig, kommer vara sååå drygt att vänta tills den 20e o se om mensen kommer eller inte..
    sen ja sluta med cerazette har cykeln bar avarit 20 dagar å då ska den komma nu men inte kommit än

idag känner jag mig som värsta pms monstret.. magvärken är borta men mitt humör är inte o leka med!

åt en kanelbulle och där kom halsbrännan också! Fan jag blir tokig kan man inte bara snabbspola till den 20e eller nåt

• Anonym
    Anonym (+ eller inte??) skrev 2010-02-14 11:23:49 följande:
    åt en kanelbulle och där kom halsbrännan också! Fan jag blir tokig kan man inte bara snabbspola till den 20e eller nåt
    har såna stickningar i brösten ömma vårtor.
    tryck över äggstockar och svank trodd eja fått mens i morse men icke.
    ont nederdelen av magen.

haft detta nu snart en vecka brukar inte ha de.
    Anonym skrev 2010-02-14 11:29:41 följande:
    har såna stickningar i brösten ömma vårtor. tryck över äggstockar och svank trodd eja fått mens i morse men icke. ont nederdelen av magen. haft detta nu snart en vecka brukar inte ha de.
    jag inbillar mig att de sticker i brösten, men jag tror de beror på att vi hr de extra kallt inne idag. pannan krånglade imorse
    vet inte vad jag ska tro, vill inte inbilla mig massa om de inte är så men sen kan jag inte bara ignorera allt jag känner heller!
  • Anonym
    Anonym (+ eller inte??) skrev 2010-02-14 11:32:26 följande:
    jag inbillar mig att de sticker i brösten, men jag tror de beror på att vi hr de extra kallt inne idag. pannan krånglade imorsevet inte vad jag ska tro, vill inte inbilla mig massa om de inte är så men sen kan jag inte bara ignorera allt jag känner heller!
    nej precis!
    men ont i dom om ja har bh.

Har du mensvärk tryck över äggstockar svank innan mens?
    ja kan ha de dagen innan mens och under men inte så här långt innan
Svar på tråden Mensvärk en vecka efter ägglossning