• Svar på tråden Ensamstående Värmlandsmammor del 4!
  • Trikarn

Skutteliskutt

Inhoppad o klar

Vintersjäl; ja man slutar aldrig att förvånas!!

Själv så tycker jag att det ska bli spännande o se om barnens pappa kommer imorgon.. bli isådanafall FÖRSTA gången om en "storhelg" eller likn inte är viktigare än barnen..

Fast iof, lite skeptiskt är jag, han kanske räknar med att vi ska gå på rally grejen nere på stan ( ohh noooo) och det är därför..

jaja det märks..

Just ni stör jag mig fett på den %&/&%¤%¤#¤% HELIKOPTERN som cirkulerar nära rud..

Vilka småkillar vill sova om de hör en satans helikopter???

Korall 05, Costas 07 ( ds) mina älskade trollungar!!
  • Baileys03
    Vintersjäl: Ja, han följer ju det beteendemönster du beskrivit här tidigare, så han kan ju leva med sina illusioner & få ett bryskt uppvaknande när beslutet väl tas & han står där med umgängesrätt & ingen vårdnad...... Han låter som en person som inte tar ansvar för sina handlingar & tycker det är bättre att skylla på andra & såna personer brukar det inte gå bra för....... Trist för Viggos del....

Här har vi varit sjuka i vinterkräken, men nu har det gått mer än 2 dygn så idag ska vi allt bege oss ut....
  • Vintersjäl
    Trikarn - Hur länge sen var det pappan träffade barnen?? Hoppas han verkligen dyker upp!
    Ja just ja, hörde om den där rallygrejen! Vad är det för något och exakt vart är det? Verkar vara ett himla pådrag i alla fall

Baileys - Ja, visst är det trist... Vet inte ens vad jag ska säga längre... Blir mållös av hans beteende.

Nämen usch, stackars er! Blev ni båda sjuka?? Hoppas ni känner er bättre nu!
    Jag & Viggo låg sjuka för ett par veckor sen och huuu, säger jag bara...
  • Trikarn
    Vintersjäl skrev 2010-02-12 12:50:13 följande:
    Trikarn - Hur länge sen var det pappan träffade barnen?? Hoppas han verkligen dyker upp!Ja just ja, hörde om den där rallygrejen! Vad är det för något och exakt vart är det? Verkar vara ett himla pådrag i alla fall Baileys - Ja, visst är det trist... Vet inte ens vad jag ska säga längre... Blir mållös av hans beteende.Nämen usch, stackars er! Blev ni båda sjuka?? Hoppas ni känner er bättre nu! Jag & Viggo låg sjuka för ett par veckor sen och huuu, säger jag bara...
    pappan kommer varannan helg, eller ja ska iallf, men finns det ngt viktigare så åker han på det istället..

Hoppas dock på bättring nu, eftersom jag pratat med hans sambo.

rallyt.. ja det är svenska rallyt.. du vet varje år..
  • tretrallandejäntor

Trikarn: Hur gick det kom han? Blev det rally? Är du med när han träffar barnen?

Baileys: Fy för magsjukan, finns nog inget värre.... Har LITE panik för den... Håller tummarna att vi slipper den men det tror jag inte på..

Vintersjäl: Hur gick det muntliga? Hur ofta träffar han viggo egentligen?

Själv är jag dö trött det tar på krafterna med OS. Blir ju sittandes och titta mycket längre än vad jag borde. Ska försöka att komma i säng i tid i natt iaf.

• Trikarn
    tretrallandejäntor skrev 2010-02-19 18:12:00 följande:
    Trikarn: Hur gick det kom han? Blev det rally? Är du med när han träffar barnen?Baileys: Fy för magsjukan, finns nog inget värre.... Har LITE panik för den... Håller tummarna att vi slipper den men det tror jag inte på..Vintersjäl: Hur gick det muntliga? Hur ofta träffar han viggo egentligen?Själv är jag dö trött det tar på krafterna med OS. Blir ju sittandes och titta mycket längre än vad jag borde. Ska försöka att komma i säng i tid i natt iaf.
    Jodå han kom, nää inge rally, och japp är alltid med när han träffar barnen..

dock så hotade han lite mindre trevligt när han gick, jag skulle minsann tänka på att K är 4 nu.. och det ska jag minsann komma ihg.. han vill nämligen dra med henne te spanien,jag har sagt nej ( han vägrar att ta en enda semsterdag o umgås med BÅDA barnen här i sverige lixom)men han försöker bearbeta henne , o han tror att hon inte berättar sånt för mig..

Här har barnen kräksjuka dessutom..blääää
  • tretrallandejäntor

Gissar att pappan är från spanien... Fy vad jobbgt att han vill ha med henne dit, så långt borta.... Vill han inte ha med sonen???

Kräksjukan jag lider verkligen med dig. Håller tummar och tår för att du ska slippa få det själv.

• Trikarn
    tretrallandejäntor skrev 2010-02-19 18:36:15 följande:
    Gissar att pappan är från spanien... Fy vad jobbgt att han vill ha med henne dit, så långt borta.... Vill han inte ha med sonen???Kräksjukan jag lider verkligen med dig. Håller tummar och tår för att du ska slippa få det själv.
    nej sonen vill han ej ta ansvar för.. han har inte ens lärt sig att teckna..

Sonen är svårt astmatisk o har medecinering dygnet runt..o multiallergiker o har en kort lista på vad han får äta....O pappan vägrar sätta sig in i det..

han kan inte ens med dotterns astma, och det är bara vid behov typ...
  • Vintersjäl
    Trikarn - Fy för kräksjukan! Hoppas småttingarna kryar på sig!
    Och fy, så elakt av pappan att åsidosätta sonen på det viset... Och hota dig dessutom! Han kanske ska visa sig lite mer engagerad innan en utlandsresa kommer på tal.

Tretrallandejäntor - MUF:en gick bra men pappan satt och ljög sig blå... Han totalvägrade mitt förslag på umgängesschema (som innebar en successiv upptrappning med mig närvarande sex första gångerna) till en början men domaren satte rejäl press på honom så han hade inget annat val än att acceptera det.
    Umgänget ska ske varje lördag i drygt 3 månader framöver... Men gissa vad? Första umgängestillfället ska ske imorgon och pappan meddelade mig att han inte kommer! Han är inte klok!

Hur har ni det då?
    Ja, just ja, nu går ju OS också! Får erkänna att jag helt missat det... Är mer för sommar-OS om jag ska vara ärlig
  • tretrallandejäntor

Trodde inte att jag var så intresserad heller men det blev jag nu när det går så bra för svenskarna.....

Här är allt bara bra. Fattar bara inte hur mycket snö det kan komma. Hade tänkt att åka en sväng till Karlstad idag men det verkar inte vara något bra väder att vara ute och åka i.

Trikarn: Tappar hakan av förvåning hur någon kan göra så. Inte kunna prata med sitt barn!!!! Hur tänker man då egentligen????? Blir bara såååååå arg.

Svar på tråden Ensamstående Värmlandsmammor del 4!