• LitenTok

Fläckar framför ögonen?

Jag tycker det är helt fantastiskt
    Jag gick också till en optiker angående detta, tog också ett EEG-test för att vara på den säkra sidan. Trodde jag fått en psykos. Grottade ner mig en del i den domen och försökte ignorera fenomenet (sådär lagom enkelt att undvika en förbjuden frukt). 
    Hur som helst var allt bra på testerna, psykos uteslöt läkare på psykiatrin också. Fick ingen förklaring alls till vad det kunde tänkas vara. De ansåg att jag skulle tänka på något annat. 
    Jag ändrade riktning och fokuserade mer på det istället för att titta åt andra hållet. Var så underligt och verkligt att jag bara var tvungen att gå till botten med det. Varför det aldrig blev så mot elektroniska ljuskällor, irriterade mig. Utomhus var de så mycket klarare. Speciellt som några ovan sagt så är himmel och snö mest påtagligt. 

Det här är energier som alla kan se. Inte farligt för varken ögat eller sinnet {#emotions_dlg.flower}. Tvärt om! Lärde mig urskilja lager i luften och se auror. Ungefär som värmeböljor också syns. Det handlar om att våga titta där det inte är något. Så häftigt faktiskt! Ett annan knep att ta till är att först zooma ut med blicken så det känns i hjärnan. Nästan kittlas. Stanna sen där och sedan fokusera på hur den dimmiga gröten ser ut. Samma prickar kommer komma fram, fast mindre och mer kompakta.

Ber om ursäkt för ett långt inlägg. Vill att fler ska få se vad jag talar om då det är både vackert och lärorikt. Har visat några nära och kära den här världen genom dialog. Det fungerar! Glöm inte att zooma tillbaka blicken emellanåt så du håller koll på din kontroll. Det har skett en viss förvirring för ett fåtal, då de oroat sig för att det inte går att få bort energi-vyn. Detta är bara en som med lite lugn och eftertanke enkelt trasslas ut.

Ha de gott och stanna nyfiken!

• LitenTok

Gjorde jag dig förnärmad "SpanskaFlugan"? Det var inte min avsikt

För mig och många andra, är det en dörr till en annan dimension. Förstår att det kan verka långsökt för de som inte upplevt det. Utesluter inte det vetenskapen säger i den här frågan heller. Det ena utesluter inte det andra. 

Och, respektera mig så respekterar jag dig Katt

www.starstuffs.com/innerwisdom/3rdWisdom.html

Svar på tråden Fläckar framför ögonen?