Min man sexchattar
För några veckor sedan upptäckte jag nakenbilder/porrbilder på min mans dator. Jag blev mest förvånad plus att jag fick lite mindervärdeskänslor själv, eftersom vårt sexliv varit i stort sett obefintligt under amningstiden (jag hade precis slutat amma då.). Men, han sa att han hittat bildern på nätet och jag trodde honom, tyckte inte att det gjorde så mycket, tvärtom kom vårt sexliv igång igen. Men så en kväll upptäckte jag att han satt vid en sida där folk visade delar av sig själv framför webkameror. Jag upptäckte det av en slump när han var inne och gav sonen välling, jag skulle passa på och kolla en sak på datorn , och råkade klicka på detta öppna fönster. Då blev jag illamående av äckel.
Ivarjefall, han sa att han inte filmade sig själv, bara tittade. Det har varit så mycket fram och tillbaks sen jag upptäckte bilderna, bland känns det som vi båda är jättekära och tända, ibland är han kall och småelak, ibland är jag svartsjuk. Svartsjuk och mpistänksam, som jag då inte visar för min man, men, eftersom jag haft en känsla av att han ändå ljuger om bilderna och att han då sagt att han sparat dom från sidor och inte fått domj från tjejer han chatat med, så har jag suttit vid hans dator när han varit på jobbet och letat efter bevis att han ljuger. Och hittat mängder av saker , som han sen bara nekat till, och hittat på förklaringar. Men efter att jag förra veckan kom på att han satt och chattade, så har han erkänt att han chattat med tjejer om sex. Och att bilderna har han fått från tjejer han chattat med.
At han hållt på med detta ett tag, men att det blivit mer och mer, och att han haft svårt att låta bli.
På något sett kändes det skönt när han sa detta, för det var ju vad jag trodde, så då var det inte bara jag som var paranoid. Jag blev varken arg eller upprörd, var mest glad att han äntligen talade sanning.
Men nu denna vecka har tankar kommit över mig, som gör att jag blir så svartsjuk. Som att jag fantiserat om vad hanskriver när han fått en nakenbild av tjej. Typ, vad sexig du är mm. Och nu idag sa jag till honom att jag vill veta vad han skriver när han chattar mm.
Men han vägrar berätta nånting. Jag har så svårt att släppa detta nu. Jag blev bara så ledsen på em idag ,utan att jag visste riktigt varför. Jag har i min tur blivit fixerad av min mans chattande och mailande med tjejer som skickar naken och porrbilder till honom. Och på att jag hela tiden kommer på små saker som han ljuger om. Tex att han har hemliga mailadresser dit de skickar bilderna. När han skulle sova hos en kompis i förrgår misstänkte jag att han skulle vara otrogen...
Vad ska jag höra?