• puss

Nej det heter inte syskon

allvarligt ts, ta itu med din svartsjuka och bitterhet innan det går för långt.
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • puss
    rightbackatyou skrev 2010-02-13 09:56:16 följande:
    Visste inte att DNA ändras för att man finns på olika avstånd och tar olika grad av ansvar över folk? Du nämner själv att det var fyra halvsyskon och fyra syskon, förstår itne varför meningen fortsätter med en ´massa känslomässigt dravel, det ändrar väl inte DNA det heller?Get a grip allihop, ni är ute och cyklar på en gemensam förvirrad färd på okunnighetens smala stig
    ingen är okunnig. du missar helt vad som är poängen.
  • puss

men visst, hålll fast vid din bitterhet du, om du tror att du vinner nånting på det. kanske det otäcka halvsyskonet försvinner?

• puss
    rightbackatyou skrev 2010-02-13 09:58:04 följande:
    Varför blanda in något så fint ord som mamma, pappa eller barn när det inte gäller släktskap öht?Det har jag aldrig förstått, varför låtsas någonting, är verkligheten så kall och bitter för er?Ojojoj vad sårbara ni är.
    hmmm. ok, du tar till hånfullhet. stackare, din bitterhet verkligen lyser. kram till dig.
  • puss
    LindaJohansson81 skrev 2010-02-13 09:59:35 följande:
    Nej DU är bitter. Det har inget med verkligheten att göra, för du är så långt ifrån den som möjligt.
    haha bla bla det finns inget halvsyskon bla bla det finns inget ex bla bla jag BLUUUUUNDAR och rättfärdigar min idioti med wikipedia.
  • puss

från wiki:

HÄRSKARINNA ledare av universum, även kallad "puss" på familjeliv.se.

• puss
    rightbackatyou skrev 2010-02-13 10:04:02 följande:
    Är glad att mitt barn kommer få ett riktigt syskon,
    du borde försöka ge barnen en riktig familj. nu spyr jag.
    har du sökt hjälp?
  • puss
    Limbo skrev 2010-02-13 10:04:25 följande:
    hahahahhahaha!
    håna inte wikipedia!
  • puss
    Anonym skrev 2010-02-13 10:06:32 följande:
    Oj. Du kanske borde gå och prata med någon. Det verkligen LYSER igenom att allt det här beror på di osäkerhet gentemot din sambos barn och förra tjej.
    ja men eller hur. problem att hantera svartsjuka kan bli jobbigt om man är så osäker som ts.
  • puss
    Limbo skrev 2010-02-13 10:07:37 följande:
    Neeej neeeeej neeeeej, stod det där så måste det vara sant!! *duuuhh* Härskarinnan puss har väl alla hört talas om.. juuuu...
    ja, wiki uber alles!
Svar på tråden Nej det heter inte syskon