Inlägg från: Vädur82 |Visa alla inlägg
  • Vädur82

Äggdonation i Malmö...

Hej hej!!

Vi ska förhoppningsvis göra vårt första Äd försök i vår.. Börja verkligen ta på krafterna denna långa kamp av längtan efter en guldklimp =)

Tycker verkligen vi ska peppa varandra det kan behövas.

P&K Vädur82

• Vädur82

Hej!!

Vi har stått i kö ett år har ändå inte kommit fram ändå har vi en vän som ställer upp som korsdonator i maj.

Men jag är mycket positiv till ÄD är ju bara en lite cell man behöver hjälp med resten är det ju jag som forma barnet =)  Vi har provat IVF 5 gånger  fått ut många ägg o endel som har blivit befruktade men inte velat dela sig.

Kul om vi är några stycken som kan peppa varandra!!

Lycka till!

P&K

• Vädur82

Hej Hej!!

För oss har det inte hänt så mycket men kikar in då & då. Och ser hur det går för er =) Vad spännande päronsplitt då närmar det sig med stormsteg håller tummarna för er!

Har du hört nått me Anna73 kan tyvärr inte svara på din fråga.

Kram på er!!

• Vädur82

Hej hej!!

Inkan70: Är lite nyfiken bara när man väl får en inplanerings vecka som du har fått vecka 20. Är det insättning den veckan?? Eller man börja behandlingen då??

Lycka till!!

Mvh Vädur82

• Vädur82

Inkan70: Ja visst är det underbart att ha en sån vän♥ Ok men då vet jag kanske ska få reda på när det blir nu i början av april.. Lycka till!!

• Vädur82

Hej Canin!!

Usch så tråkigt vad var det som gick snett??

Lycka till & hoppas du kommer igång innan sommaren.

Mvh Vädur82

• Vädur82

Päronsplitt: Ohh vad kul håller tummar o tår för er går säkert jättebra =) Du får hålla oss uppdaterade här på tråden... Vi behöver lite positiva besked här inne!!

P&K Vädur82

• Vädur82

Inkan70: Har också gjort den röntgen ingen trevlig upplevelse... =(

• Vädur82

Ohhh Grattis päronsplitt håller tummarna för er ♥

Svar på tråden Äggdonation i Malmö...