• Bette

Äggdonation i Malmö...

päronsplitt skrev 2010-04-24 17:39:24 följande:
    Hej tjejer Provet var negativt  Lite jobbigt att få beskedet på jobbet , försökte att ignorera det under resten av dagen , vill ju inte börja gråta på jobbet... Det är bara till att acceptera situationen som den är , känner att nu har vi iaf gjort ett sista försök . Mensen har kommit igång ordentligt , hade fruktansvärt ont inatt, tillbringade flera timmar på toaletten och låg på toagolvet i kramper och kallsvettig , var riktigt rädd faktiskt funderade på att väcka gubben o åka till akuten. Men vid 7-tiden klarade jag av att resa på mig och stoppa i mig några panodil och värma min riskudde, sen sov jag till kl 15 . Nu känns det som mer normal mensvärk . Undrar om jag hade tjockare slemhinna än normalt att det var därför det gjorde så ont ... Hemskt var det iaf Lycka till ni som är på gång ! Kommer att kika in här då och då och se hur det går för er .
    Jag kan varmt rekommendera äggdonation utomlands. Ge inte upp!! Fick du t ex kortison och trombyl vid den här behandlingen, har du kollat upp alla blodprover man kan tänka sig? T ex immunologiska tester etc? Gå in på sleepingbeautys sida, där kan du få hjälp från Reprocentralen, ge inte upp, det kommer gå vägen för er också.

Kramar

Bette
  • Bette
    Anna73 skrev 2010-05-19 21:33:47 följande:
    Hej alla,, jag gjorde en insättning den 9 maj och är nu på dag 12,, har fått en brun blödning,, är det mens,, men då är det väl blod??? Ska lämna blodprov imorgon och får svar på fredag.. tycker mig ha symptom som kissar mycket, lite illamående, yr, såå himla trött,, hela tiden sover jag.. Återkommer med besked till er:) Stora kramar åt er alla och hoppas ni ändå vill stanna här i denna träd:) Kraam
    Det är troligen spottings du har, det hade jag då tog jag mer progesteron, progesteronet är det hormon som är gravidbevarande.

Bette
  • Bette
    inkan70 skrev 2010-05-27 10:32:19 följande:
    Hej tjejer, Ja det blev ju inget den här gången heller.. men jag hade det på känn hela tiden. Nu åker vi så fort som möjligt till Riga för att använda våra frysisar. Jag kommer lämna RMC tråden nu, både för att jag har tyvärr inge större förhoppningar att det kommer fungera i Malmö, sen är frågan när får man hjälp nästa gång.. Det har även visat sig att kordinatorn i Malmö är inne och läser vår tråd, vilket känns väldigt tråkigt då detta forum är till för oss som är i denna svåra och jobbiga situation, där vi kan dela erfarenheter, frustration,glädje och tyvärr tårar. Det tar lite udden ur det när man vet att hon som "bestämmer" på RMC sitter och läser det vi skriver. Hoppas dock att ni som väntar och är på G att det går bra för er, jag håller alla mina tummar. Kramar Inkan
    Så får det inte gå till, att hon är inne och läser och drar nytta av det. Konstigt. Vad bra att ni gör nytt försök snart i Riga.

Kram

Bette
Svar på tråden Äggdonation i Malmö...