• Miola

Septemberbruttorna - tråd 20

Tjohooo! Grattis Sternchen . Gud så roligt!!! Och jag förstår precis din känsla av att "luras".

Här är det lite sisådär. Är inlagd på Drottning Silvias sedan i lördags kväll då Vilmer fått rs-viruset. Men det känns bra att vi är här - han får hjälp med syrgas, inhalation och syresättnings-kontroller. Vi kommer få stanna till han klarar sig på egen hand så det känns bra.

• Miola

Hej allihopa. Märker att det var längesen jag var in och skrev nåt, men jag läser med jämna mellanrum.

Har lagt upp en bild på Vilmer och en ny på Tova i mitt galleri .

Önskar er all lycka i jobbsök, vikarieringar, barns framsteg och graviditeter. Kram!

• Miola

Stort stort grattis till lille Emil ! Född samma dag som min lille systerson. Har du några bilder på underverket (får kika in på din pres)? Skönt att allt går bra och att det flyter på.

Min lille Vilmer fyller snart 1 år. Hej och hå vad tiden går FORT! Han har gått rätt länge nu, springer och klättrar. Vilket inte alls är särskilt kul - han skadar sig jätteofta och jag är helt matt av att hela tiden hålla koll på var han är och vad han gör. Men han är världens goaste mysigaste annars, så kärleksfull och älskar att kramas och pussas.

Svar på tråden Septemberbruttorna - tråd 20