Septemberbruttorna - tråd 20
miolina; tråkigt att höra. Hur går det med er? Skönt att de i alla fall har honom under kontroll.
miolina; tråkigt att höra. Hur går det med er? Skönt att de i alla fall har honom under kontroll.
Hu, hemska helg! I veckan har jag haft lite ont i magen till och från. Har tänkt att det varit något tillfälligt och inte brytt mig mer om det. Men i fredags, lördags och igår fick jag bruna flytningar och när magen gjorde ont i princip hela sändagen och inte ville ge med sig blev jag riktigt rädd. Blev så orolig...
Det låter som en skön och vettig praktikplats, jumjum. Känns som att man lär sig mer om man faktiskt får arbeta under lite mer verkliga förhållanden.
Hoppas William mår bättre snart.
Hej på er,
Grattis till både Sweedy och Jumjum! Härligt glada nyheter. ![]()
Hej på er.
Jag håller med corax, hinner det rinna iväg så mycket tid mellan gångerna man tittar in här?!
Med mig är allting bra, och jag börjar inse att jag väntar barn. Det är långt till golvet och extrakilona börjar bli allt tyngre. Min barnmorska skrattade åt mig när jag i vecka 30 konstaterade att jag började känna mig gravid. Hon tyckte att det var på tiden.
Snart är det dags. Känns overkligt att jag redan är en bra bit in i vecka 33... Någon som tänker ta vid efter mig?
Jumjum, hur gick det med inskolningen?
Tänkte bara titta in och berätta att det var en liten Emil som bodde i magen.
Ojsan, sprang tiden iväg så. Tja, jag kanske ska informera lite närmre om Emil...
För tillfället ligger det en två månader gammal Emil bredvid mig i sängen och "pratar" med täcket. Den här tiden har gått så galet fort. 7 oktober föddes han, 48 cm lång och vägde 3170 g. Söt redan från början och blir mer söt för varje dag som går. Måste bero på alla sötsaker jag åt som gravid.
Förlossningen var nog en ganska standardförlossning. Det tog 19 timmar från första värken tills dess att han var ute. Tog en vecka innan jag kunde llverväga att skaffa syskon så småningom.
Nu börjar vi lära känna vår son och han har nog lärt känna oss. Men jag saknar min mage...