Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

    Här hjälps vi åt med melodikrysset!

    Krysset blev löst idag med.
    Det var inte så svårt idag. Glad

    Idag är det ganska vackert väder ute så det blir att pyssla lite i trädgården och plantera lute blommor som jag har köpt. Glad
    Och så blir det nog lite grillning och mys till kvällen.Glad

    Ha en trevlig helg så ses vi nästa lördag! Glad

  • molly50

    Och där var krysset löst.
    Inte så svårt idag. Glad

    Idag är det ganska fint väder ute så kansk blir det att föröska vara ute.
    Sen ska vi åka och hämta min mamma som legat på sjukhus och nu äntligen får komma hem. Glad
    Och till kvällen kanske vi går ner till hamnrestaurangen och firar min födelsedag som är om 2 dagar. Glad
    Om vädret tillåter.

    Ha en trevlig helg så ses vi nästa lördag! Glad

  • molly50

    Hoppsan! Glömde visst skriva här idag. Flört
    Men krysset blev i alla fall löst. Och det var inte så svårt idag heller. Glad

    Idag är det ännu en dag med vackert väder.
    Så jag funderar på att ta ut poolen och montera ihop och fylla på. Det sägs ju att det ska bli riktigt varmt väder nästa vecka så då kan det vara skönt att få ta ett dopp. Glad
    Sen funderar jag också på att ta ut uteburarna till våra marsvin och kaniner och se över så att djuren kan få komma ut på sommarbete. Glad
    Sen kanske det blir lite grillning till kvällen. Glad

    Ha en trevlig helg så ses vi nästa lördag! Glad

  • molly50

    Godmorgon! Glad

    Eftersom min dator har trilskats idag så har jag fått lösa krysset genom snabbgenomgången.
    Men tack vare att det inte var så svårt idag så lyckades det ändå. Glad

    Idag är det fint väder ute och varmt så det blir nog lite tjejmys och bad med dottern idag då maken och sonen har åkt ut tilll sommarstugan.
    Sen blir det kanske grillning till kvällen om vädret tillåter. Glad
    Nästa vecka är det midsommar så då är jag kanske inte här utan ute och firar. Glad
    Så jag passar på att önska en Glad midsommar redan nu. Glad

    Ha en trevlig helg! Glad

  • molly50

    Och där var krysset löst.
    Tycker nästan att Anna-Charlotta gör det lite för enkelt. Glad

    Idag är det lite växlande väder och lite svalare.
    Så idag tänkte vi klippa gräset som vi inte har kunnat när det har varit så varmt.
    Och försöka fixa i ordning uteburarna åt våra små marsvin och kaniner så de kan få komma ut. Glad
    Sen blir det kanske lite grillning til kvällen. Glad

    Ha en trevlig helg så ses vi nästa lördag! Glad

  • molly50

    Och där var krysset löst.
    Inte så svårt idag heller. Glad

    Idag är det fint väder och vi tänkte åka ut till stugan och jobba lite med renoveringen på den.
    Sen blir det lite grillning till kvällen tillsammans med makens kusin coh hans fru som är på besök.
    Det ska bli trevligt. Glad

    Ha en trevlig helg så ses vi nästa lördag! Glad

  • molly50

    God förmiddag! Glad

    Idag har jag inte kunnat lösa krysset då min dator inte alls ville vara med mig idag.
    Så jag ska ta och gå igenom den och göra en ordentlig rensning så hoppas jag att jag kanske kan lösa krysset lite senare.
    Eller nästa lördag. Glad

    Tills dess så får ni ha en trevlig helg! så ses vi förhoppningsvis till nästa lördag! Glad

Svar på tråden Här hjälps vi åt med melodikrysset!