Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Här hjälps vi åt med melodikrysset!

Idag var krysset lite klurigare än vanligt. Men lyckades lösa det ändå. Glad

Hade tänkt gå ut och ta tag i trädgården idag och ta in lite utemöbler och köpa lite höstväxter att sätta i krukorna ute.
    Men eftersom det blev bestämt att vi skulle ta en tur ut till sommarstugan och stänga igen inför vintern så får det bli imorgon istället.  Glad

Ha en trevlig helg så ses vi nästa lördag! Glad

• molly50

Krysset blev löst idag med. Ett par små klurigheter,men efter lite googlande så löste det sig. Glad

Idag är det fint väder men kyligt. en vi tänkte ändå åka ut till sommarstugan en sväng och fixa det sista inför vintern som att stänga av vatten osv.
    Sen tänkte jag försöka hinna med att plantera våra höstväxter i krukorna ute när vi kommer hem. 
    Och sen blir det ev middag hos svärföräldrarna ikväll. Det ska bli trevligt. Glad

• molly50

Och där var krysset löst. Ett par små klurigheter men inget som inte google kunde lösa.
    Eller Anna-Charlottas ledtrådar. Glad

Idag är det gråtrist och regnigt ute så idag blir det nog bara att stanna inne och mysa framför tv:n.
    Kanske tända en brasa i kaminen och ett varmt bad. 
    Och sen mys till Idol ikväll. Glad

• molly50
    Bits1975 skrev 2025-10-25 10:41:34 följande:

God förmiddag!  Jag missade att dem här tråden fanns men ska försöka hänga på nästa lördag :)

God förmiddag! Det tycker jag absolut! Glad

Hoppas det gick bra idag. Glad
  • molly50

Krysset blev löst idag med. Inga stora svårigheter idag. Glad

Idag bär det av till kyrkogården för att tända ljus för våra nära och kära.
    Sen ska vi vara hundvakt åt en liten valp till kvällen. Det ska bli roligt. Glad

• molly50

Krysset blev löst idag med. Inga större svårigheter idag. Glad

Idag är det gråtrist väder ute,men tänkte ändå roa mig med att kolla utebelysningen inför jul och se så att allt funkar.
    Kanske sätta upp då jag sett fer och fler grannar som har gjort det. Så jag är inte den första,även om det är lite tidigt än. Glad
    Sen blir det väl bara mys inne för resten av dagen. Glad

Svar på tråden Här hjälps vi åt med melodikrysset!