Vi fortsätter, Bf aug 10
Jag är här!! :)
Jag är här!! :)
inte så bra du la in den redan nu, för du kan inte uppdatera det inlägget igen.. listan alltså.. :( utan måste göra en ny varje gång.. :(
vet av erfarenhet från epilepsitråden jag hade innan att man inte kunde uppdatera om någon ändrade medicin eller annat..
japp blir en ny tilläggskommentar varje gång... :( ganska tråkigt att det är så när man har såna listor...
Schnappi är tillbaka! :)
Har inte orkat med tråden på ett tag. Eller ja ganska länge....
Har haft det jobbigt med min son som ska utredas för autism. Han är verkligen jobbig just nu och det är bråk hela tiden och skrik och gråt och kämpande med mat och sömn... Han tar på mina krafter helt enkelt. Ungen är ju bara 2 år (snaaart)...
Kräker fortfarande i stort sett varje dag. Idag har jag kämpat med en smörgås i 1 timme nu och 1/3 har kommit ner. Har inte kräkt upp något av den än, men det kommer väl... Så trött på att kräka och må dåligt. Är i v. 17 nu och det går i a f frammåt. :) RUL har jag den 25:e så det är inte alls långt kvar nu.
Kände bebis första gången i lördags på tåget mot Helsingborg. :) Så härligt. :) Kände även en gång igår, får se om det fortsätter så nu.
Hoppas jag orkar hänga här igen nu. Har mest hängt i foglossningstråden och hyperemesis tråden... där ligger mina problem just nu... fogarna och kräk... :(
Pregga:
Du och jag har rul samma dag! :) Vilken tid har du ditt? Jag har tid kl 09.00. Riktigt bra tid för då hinner jag inte bli så nervös under dagen utan lämnar barnen på dagis och åker till sjukan. :p