Inlägg från: Sulfur76 |Visa alla inlägg
  • Sulfur76

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hello!
    Nu har man hittat hit och lägger den bland favoriter så man hittar tbx hit igen

Det du kan göra pregga är att öppna en ny tråd där man bara skriver in sina bf datum och sen lägga in den som en länk upp till så kan man gå in och uppdatera bf listan när man vill.  Tror att man kan läsa den även fast 3 månader gått men ej skriva i den men på 3 mån borde alla ha varit på Rul och fått ett datum. Genom att göra så, så blir inte tilläggen så långa. Ett tips bara har sett att andra har gjort så och så gjordes det när jag väntade min dotter i juni 2005.

Vi har inte ärvt jorden av våra föräldrar, vi lånar den av våra barn!
  • Sulfur76
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.
  • Sulfur76

Ja pregga alla symtom förutom ont i nedre magen har försvunnit och nu känner man sig inte gravid förutom magen som växer på ordentligt.

• Sulfur76

godmorgon! Här skrivs det för fullt när man inte hunnit vara inloggad i helgen, har jobbat hela helgen.

pregga här är en till som går in i v 17 och magen börjar växa på nu ordentligt, den är lika stor nu som i v 24-26 med tredje dottern så man undrar vart detta ska sluta :)

Har varit inlagd på sjukhus hela natten med min minsta som slog i huvudet så illa att hon fick en mjuk bula lika stor som en golfboll och när man satt med henne på magen hela natten och övervakade så undrade man vad man gett sig in i igen?
    ännu en som man ska oroa sig över (jag är en väldigt överbeskyddande mamma som har svårt att släppa taget om mina små)

ja tänk den som endå fick värpa istället för att föda .........

• Sulfur76

men värpa lät mindre ont än att föda hihihi

• Sulfur76

{#lang_emotions_heart}Goddagens i solskenet ;)
    I dag har man varit på RUL så nu kan man börja hoppas och njuta av att man är gravid. Har inte varit så aktiv innan för jag har inte haft en enda symtom på att jag är gravid förrutom att magen och brösten växer så orolig har man varit. 

Allt såg bra ut på UL men vart tillbaka flyttad en vecka så nu är nytt bf 23 aug.
    Fick reda på att jag väntar en flicka igen så det blir tredje flickan på raken så storebror lär bli väldigt besviken, han hoppades på en lillebror. Han är trött på småsystrar.

Har känt sparkar eller mer buffar runt naveltrakten, ovanför och ut med sidorna och trott att det inte var bebis för det var för högt men nu såg bm att hon låg med huvudet neråt och rumpan vid min navel så det stämmer att det är bebis jag känner :) {#lang_emotions_gravid}

Nu lycko önskar jag er som inte varit på Rul ännu och grattis ni som varit där!!

pojke 970307 * flicka 010502 * flicka 050607 * flicka 100823
  • Sulfur76

Vilka fina bilder det var

• Sulfur76
    Pregga skrev 2010-07-08 20:32:02 följande:
    karpaltunnelsyndrom menar jag ju, hihi
    ang karpaltunnelsyndrom. Jag började få problem med det när jag väntade min andra dotter men fick låna utav arbetsterapeuten låna en stödskena att sova med och med tredje dottern vart det akut operation i v 36 men i denna graviditet har jag köpt såna skenor på apoteketet och det har hjälpt så om det blir för jobbigt så testa skenor.
  • Sulfur76

Pregga:

Pregga skrev 2010-10-10 01:39:34 följande:
    Nu känner jag mig orolig aså....lillemans bajs e grön aktigt i färgen å luktar riktigt surt?? sen kräks han jättemkt, dom säjer ju att det e överflödet som kommer upp, men jag ammar inte lika ofta som innan då jag har lärt mig att ge han napp EFTER amning så jag vet att han e mätt, jag har dock mkt mjölk så han kanske håller sig lite längre nu bara..uch, känner mig orolig..ska ringa bvc å be å få en tid innan nästa gng ändå..

har era bebisar grönt bajs? å luktar det surt? ngn mer som har en spykråka?
    Min dotter har så nu och hon har en liten infektion i kroppen men ej baktriell utan bara förkylning och då kan man få så som din prins har. Det är inget farligt för honom, min dotter har haft så här nu i snart en månad i.o.m att fökylningen började.  Jag kan säga att hon spyr oxå my
  • Sulfur76

hon spyr oxå mycket och slemigt är det

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10