-
-
Har ni lätt för att bli yr? De sista dagarna är jag det till o från.
-
Skönt att det inte bara är jag o min sambo som har ljudliga diskutioner.. :) Känns inte bra när sonen titta på. Känner mig så besviken på min sambo då han inte förstår hur beräklig man är & humörförändningarna. "jag kan inte minnas att du hade det så med vår son" (mådde utmärkt i den gravid.) Men nu i denna har jag mått skit rent sagt. Mått illa sen v5-6. Höll på till 15. Samtidigt jobbar jag 60%natt. Svårt att sova om dagarna. Har haft familjeproblem med min mamma/pappa/syster o hennes familj. mm.
Förlåt, men det kändes skönt att få skriva lite. Hoppas att alla mår bra med sin bebis i magen.
O visst finns det inget bättre än att få "känna sin bebis!"
-
Jag är en liten dramaqueen med :) Men varför inte mer förståelse, man går omkring o bär på barn o hormoner :)
Vill att min son ska förstå att man måste ha en kommunikation & kärlek för att en relation ska mår bra.
Har vetat länge att sambon ska på utb i några dagar med sitt jobb, o vet ni vad. Prickade in UL! Så han kommer att missa det. Så mormor hänger med. Nu får jag veta kön.... :) (sambon vet inte om han vill, o vill inte båda får ingen veta!) Är inte ledsen över det,
tycker det är en mysig stund tillsammans, pappan får se sin skapelse o mamman se sin inneboende, &att bebisen har det bra där inne :) -
KL 11 är mitt RUL, o sambon är iväg på utb så min mamma hänger med :) Hoppas vi får veta vem som bor där inne, så jag kan överaska honom tills i kväll.. med en body i rosa eller blått :D
-
Jag kommer få en gosse till, enligt UL :) Känns bra att veta att den har det bra där inne. Längtar tills att han kommer ut. Blev flyttad till 11aug, ist för 7.
-
Jag frågade när hon skulle börja titta, om det var så att det möjligtvis skulle dyka upp vem det är som bor i min mage så skulle vi (jag o sambon) bli så glada. Hon såg att jag fött barn innan på några av mina strimmor på magen, o i mitten av mättningen skymtade hon snorre. Men hon var osäker o ville kolla upp det efter all mätning, o då såg man den :)puchelina88 skrev 2010-03-12 13:04:56 följande:grattis;)ja tänkte fråga om dom ser va de är då vi ska på UL men tror inte dom kommer att säga de!såg du själv va de skulle bli lr sa dom de till dig?
Vill du med ta reda på din inneboende? -
I Skåne känns det som att våren kanske ska ta o titta fram, sol o snön smälter :)
Igår så kunde man se hur bebisen var aktiv, magen rörde sig :) Känns lustigt fast man har ett barn sen innan, men hur pass tidigt den lille gör sig till känna. Nu vill man att tiden ska gå fort. -
Är inte så aktiv som ni är på denna tråden, försöker följa med i alla sidor som skrivs :D
Nu har vi beställt syskonvagn, carena double swing-olivgrön. Tänkte inte hämta ut den förens i augusti. Lite skrock o lite för lite plats till den.
Själv jobbar jag månaden ut, sen ska jag ha semeter en månad. O i juni-juli ha havandeskap (jobbar inom äldreomsorgen) Min son tycker inte om att jag jobbar natt, o protesterar rätt vilt då jag försvinner. + att jag kan ha lite "lyx-liv" med familjen innan lill-killen kommer :D
Hur kommer ni ha det den sista tiden innan barnen "ploppar" ut?